اخبار داغ

تاریخ میزبانی‌های بین‌المللی ایران در والیبال باید مشخص شود؛

داورزنی: چند روز آینده سرمربی والیبال معرفی می‌شود/ از دادن اطلاعات درباره جودو معذوریم

داورزنی: چند روز آینده سرمربی والیبال معرفی می‌شود/ از دادن اطلاعات درباره جودو معذوریم
رئیس فدراسیون والیبال گفت: در سه چهار روز آینده تکلیف سرمربیگری تیم ملی والیبال مشخص می‌شود و مربی خارجی‌مان به جامعه والیبال معرفی خواهد شد.
[

محمد رضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال درباره روند انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال به خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا اظهار داشت: از چند وقت پیش بصورت چراغ خاموش با سه چهار مربی طراز اول دنیای والیبال در حال مکاتبه هستیم و حتی یکی دو نفر از آنها برنامه‌های مکتوبشان را نیز برای ما فرستاده‌اند. فعلا نمی‌توانیم از آنها نامی ببریم ولی در طی روزهای آینده انتخاب نهایی فدراسیون به جامعه والیبال معرفی خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

داورزنی به شروع موج سوم کرونا در دنیا اشاره کرد و وضعیت میزبانی‌های کشورمان در مسابقات بین‌المللی را تشریح کرد: در مسابقات رده‌‌های سنی آسیا از قبل میزبانی‌مان قطعی شده بود اما با توجه به وضعیت ویروس کرونا در منطقه امکان سفرهای خارجی وجود ندارد و با مشورتی که با کنفدراسیون آسیا داشتیم، قرار بر این شد تا مسابقات نوجوانان و جوانان در خرداد و تیر ماه سال آینده به میزبانی کشورمان برگزار شود. ضمن اینکه میزبان مسابقات جهانی نوجوانان جهان هم هستیم که در صحبت‌های اخیرم با رئیس فدراسیون جهانی تصمیم گرفتیم در آینده‌ای نزدیک یک تاریخ جدید برای برگزاری آن را تنظیم کنیم.

,

رئیس فدراسیون والیبال به برگزاری لیگ برتر والیبال پرداخت و خاطرنشان کرد: از 19 شهریورماه لیگ را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی شروع کردیم و به دنبال شناسایی استعدادهای جدید هستیم. ضمن اینکه هم در داخل و هم در خارج باید از بازیکنان قدیمی و باتجربه‌مان به خوبی مراقبت کنیم که در نهایت با یک تیم قدرتمند و آماده راهی پیکارهای المپیک بشویم. سعی می‌کنیم لیگ را تا پایان سال تمام کنیم تا بتوانیم از سال آینده اردوهای تیم ملی را آغاز کنیم.

,

نماینده تیم ایرانی حاضر در دیوان حکمیت ورزش در پایان به وضعیت فدراسیون جودو اشاره کرد و متذکر شد: جلسه‌ای که در سوئیس برگزار شد به ما این فرصت را داد تا فدراسیون جودو بتواند در یک ماه آینده با فدراسیون جهانی جودو به تفاهم و توافق دست پیدا کند. برای همین از دادن اطلاعات بیشتر معذوریم و امیدوارم شرایط به گونه‌ای پیش برود تا 90 هزار جودوکار ایرانی برای همیشه در این رشته تعلیق و بیکار نشوند.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه