اخبار داغ

فرمانده سپاه تربت حیدریه عنوان کرد؛

اجرای 90 عنوان برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در تربت حیدریه

اجرای 90 عنوان برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در تربت حیدریه
ناصری‌ موحد از اجرای 90 عنوان ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در تربت حیدریه خبر داد و گفت: این برنامه‌ها از فردا 31 شهریورماه به‌مدت یک هفته برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سرهنگ احمد ناصری موحد، فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه ظهر امروزدر نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت یاد و خاطره شهای انقلاب اسلامی و هفته دفاع مقدس، از این ایام بعنوان بهترین فرصت برای  یادآوری حماسه سازی های شهدا، ایثارگران و رزمندگان 8 سال جنگ تحمیلی یاد کرد و افزود: زنده نگه داشته فرهنگ جهاد و مقاومت و ایثار و شهادت در بین نسل های چهارم و پنجم انقلاب امری مهم و ضروری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: شهدا و ایثارگران در دروان دفاع مقدس با پایمردی و روحیه جهاد و از خود گذشتگی حماسه ای را رقم زدند که در تاریخ ایران و جهان به ثبت رسید و امروز هم جوانان نسل چهارم و پنجم انقلاب اسلامی باید همچون پدران خود در راه دفاع از حریم امنیت کشور در حوزه های مختلف مقابل دشمن ایستادگی کنند.

,

ناصری موحد به نقش شوم دشمنان انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: در شرایطی که توپخانه های رسانه ای و تبلیغاتی دشمنان نظام اسلامی تمام تلاش خود را بر نارضایتی های اجتماعی مردم متمرکز کرده اند، می طلبد در داخل کشور با وحدت و انسجام و تقویت روحیه جهادی حول محور ولایت فقیه و با خدمت خاضعانه به مردم این نقشه شوم دشمن را خنثی کنیم.

,

فرمانده سپاه تربت حیدریه خاطر نشان کرد: دشمن در صدد است تا زنجیره بین مردم و ولایت را جدا کند، لذا می توان با مدیریت جهادی همچون دوران دفاع مقدس و بعد از آن که در حوزه های مختلف کشور شاهد ان بودیم از برهه حساس کنونی به سلامت عبور کنیم.

,

وی با بیان اینکه اختلاف سلایق و تضارب آرا بسیار خوب است، گفت: اختلاف سلیقه ها باید در جهت پویایی و رشد جامعه و با محوریت انقلاب و ولایت و برای خدمت به مردم باشد.

,

ناصری موحد از اجرای 90 عنوان ویژه برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد و گفت: این برنامه ها در سرفصل های مختلف و در سه سطح شهرستانی، بخشی و محلات از فردا 31 شهریورماه  بمدت یک هفته برگزار می شود.

,

فرمانده سپاه تربت حیدریه با بیان اینکه برنامه های امسال بنا به شرایط موجود و با توجه به اینکه سلامت مردم در ارجحیت است، به شکل متفاوتی برگزار خواهد شد، اظهار داشت: نخستین برنامه فردا 31 شهریور تجدید میثاق نیروهای مسلح با رزمندگان مدافع سلامت در مقابل اورژانس ذوالفقاری بیمارستان نهم دی برگزار می شود و رزمندگان دیروز جنگ تحمیلی با حمل پرچم های منقش به آرم گروههای مقاومت اسلامی و جبهه سلامت از رزمندگان امروز مدافع سلامت تجلیل خواهند کرد.

,

وی از برگزاری یادواره های شهدا با عنوان آبروی محله در مقابل منازل شهدا بعنوان دیگر ویژه برنامه هفته دفاع مقدس یاد کرد و افزود: با توجه به شرایط موجود و عدم امکان اجرای برنامه ها در فضای مسقف، برنامه گرامیداشت شهدا در محله ها و مقابل منازل شهدا و در فضای باز برگزار می شود.

,

ناصری موحد از برپایی نمایشگاه پایداری تا ظهور در یکی از مناطق حاشیه شهر، دیدار با خاندان معظم شهدا و ایثارگران و رزمدگان دفاع مقدس، برنامه های بصیرتی در فضای مجازی، عطر افشانی و غبارروبی گلزار شهدای بهشت عسکری، حضور منسجم نیروهای مسلح و بسیج در نماز عبادی سیاسی جمعه و همچنین برگزاری رژه موتوری بعنوان بخشی دیگر از برنامه های هفته دفاع مقدس در تربت حیدریه یاد کرد.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه