اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه رزن خبر داد؛

برگزاری ۱۵۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در رزن

برگزاری ۱۵۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در رزن
داود مهدوی گفت: ۱۵۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در رزن و درگزین برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ داود مهدوی فرمانده سپاه ناحیه رزن در گفت و گو با خبرنگار عصرهمدان، اظهار کرد: دفاع مقدس تجلی غرور انگیز ایمان و شجاعت بی مثال ملتی است که در راه آرمانها و اعتقاداتش از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

وی با بیان اینکه دفاع مقدس امروز به الگوی تمام آزادی خواهان جهان بدل شده است،ادامه داد: در حالی که تمام دنیای استکبار برای شکست ملت ایران در دفاع مقدس بسیج شده بود این کشور با اتکا به خداوند به پیروزی رسید.

,

مهدوی تلاش در جهت نمایش واقعیت‌های دفاع مقدس و معارف آن را از مهمترین ضرورتهای امروز برشمرد و گفت: امروز برای اینکه این رویداد بزرگ به الگوی ملتهای جهان بدل نشود رسانه های مخالف جمهوری اسلامی تلاش می کنند تا با بیان غیر واقعی مسائل دفاع مقدس یا ایجاد تردید از الگو گیری دیگران از این رویداد جلوگیری کنند.

,

فرمانده سپاه شهرستان نقش مردم رزن و درگزین و سردرود را در ۸ سال دفاع مقدس بی بدیل برشمرد و گفت: تقدیم بیش از ۴۰۰ شهید در دفاع مقدس فقط نشان دهنده بخش کوچکی از ایثارگری مردم این شهرستانها است.

,

وی حرکت بر مسیر درست و الهام گیری از ائمه معصومین را نجات دهنده کشور در شرایط بحرانی برشمرد و افزود: اگر بتوانیم جوانان را به معارف حقیقی انقلاب و دفاع مقدس آشنا کنیم قطعا کشور بیمه خواهد بود.

,

مهدوی برگزاری رزمایش مومنانه برای کمک به مستضعفین، یادوره های مجازی شهدا، تهیه بسته های فرهنگی برای خانواده ها،سرکشی از خانواده شهدا، نمایش فیلم و نقد آن و … را بخشی از برنامه های هفته دفاع برشمرد و گفت: تلاش شده است تا برنامه های متنوعی برای همه اقشار تدارک دیده شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه