اخبار داغ

گفت وگو با رتبه 55 کنکور سراسری در کهگیلویه وبویراحمد:

رتبه اول مسابقات قرآن و عترت رتبه 55 کنکور سراسری شد

رتبه اول مسابقات قرآن و عترت رتبه 55 کنکور سراسری شد
بهنام دانش از نخبگان شهرستان لنده موفق به کسب رتبه 55کنکور سراسری سال99در رشته علوم تجری شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جوان نخبه شهرستان لنده در گفت وگو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، با اشاره  به کسب موفقیت در کنکور سراسری سال99گفت: بدون شک موفقیت در کنکور آرزوی هر خانواده ای برای فرزندش است که باحمایت های خوب خانواده ام و تلاش شبانه روزی ام توانستم در کنکور سراسری امسال رتبه55را کسب کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

, ,

وی افزود: کسب موفقیت در رشته تجربی به دلیل حجم زیاد داوطلب واقعا سخت است ولی با تلاش شبانه روزی که داشتم توانستم موفق شوم، ن روزانه بیش از 6 الی 8 ساعت برای درس خواندن اصولی وقت می گذاشتم و در سایر ساعات نیز به تفریحات و سرگرمی که عمدتاً شعر و نقاشی است می پرداختم.

,

بهنام دانش تصریح کرد: به حوزه نقاشی علاقه بسیار زیادی دارم و دو سال پیش نیز در مسابقات بین المللی نقاشی هیکاری ژاپن رتبه اول نقاشی در حوزه نوجوانان را کسب کردم.

,

وی تاکیدکرد: با توجه به علاقه بسیار زیادم به نهج البلاغه در مسابقات کشوری قرآن و عترت رتبه اول این مسابقات در سخنرانی نهج البلاغه کشوری را کسب کردم.

,

نخبه جوان لنده ای گفت: باتوجه به فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و علمی خود و پیگیری مطالبات شهروندان به مدت سه سال به عنوان مشاور حقوق شهروندی فرماندار شهرستان لنده نیز بوده ام.

,

, ,

دانش اظهارکرد: باتوجه به رتبه کسب شده دوست دارم در دانشگاه شهید بهشتی تهران و یا دانشگاه شیراز در رشته پزشکی مشغول به تحصیل شوم تا بتوانم در آینده برای خدمت به مردم شهرم برگردم و خادم آنان باشم.

,

وی تاکیدکرد: دامنه فعالیت های خود را در دانشگاه تنها معطوف به رشته پزشکی نخواهم کرد و در فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه باتوجه به علاقه ای که دارم نیز شرکت خواهم کرد.

,

این نخبه جوان لنده ای تاکیدکرد: تلاش ها و حمایت های خوب پدر و مادرم و حضور مداوم در کانون قلم چی به عنوان بورسیه این کانون نقش مهمی در انگیزه بخشی به بنده داشته است.

,

وی گفت: وقتی شخصی مثل کاظم قلم چی زمینه تحصیل رایگان ما را با بورسیه های رایگان کانون فراهم می کند و هر جمعه طراز ما را مورد سنجش و ارزبابی قرار می دهد بنده خود را مدیون این شخص و یزدانپرست مسئول کانون قلم چی لنده می دانم.

,

این دانش اموز رتبه55کنکور سراسری گفت: اعتقاد دارم کنکور یک گام کوچک برای یک هدف بزرگ است که می توانیم با درک درست از موقعیت ها به اهداف عالی خویش برسیم.

,

در پایان از بهنام دانش خواستیم تا با چند کلمه کوچک چند جمله را بیان کند:

,

مادر : دریای محبت و ناتوان از بیان محبتش

,

پدر: پشت و پناه همیشگی و دوستداشتنی

,

کنکور: یک پل با ارزش برای طی مسیر موفقیت

,

کانون قلم چی: بستر ساز موفقیت

,

کاظم قلم چی: خیر نیکوکار در حوزه علم

,

زندگی: عبادت به جز خدمت خلق نیست

,

پزشک: خادمی بی منت برای مردم

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه