اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد خبر داد؛

اجرای ۱۶۰ عنوان برنامه فرهنگی به مناسبت هفته دفاع مقدس در اسدآباد

اجرای ۱۶۰ عنوان برنامه فرهنگی به مناسبت هفته دفاع مقدس در اسدآباد
سرهنگ امیدعلی الیاسی از اجرای ۱۶۰ عنوان برنامه فرهنگی در هفته دفاع مقدس در اسدآباد خبر داد و گفت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و دیدار ویدئویی رهبر انقلاب با بسیجیان، ارتباط اسدآباد هم در ۱۰ نقطه برای دیدار با ایشان فراهم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ امیدعلی الیاسی فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به چهل سال غرورآفرینی و حماسه‌آفرینی رزمندگان در دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: امسال در هفته ۱۶۰ برنامه فرهنگی در سطح ناحیه، حوزه و پایگاه‌های مقاومت اسدآباد اجرا می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و دیدار تلویزیونی و ویدئویی رهبر انقلاب در آغاز چهل سالگی دفاع مقدس، گفت: امسال در ۱۰ نقطه شهرستان اسدآباد پیشکسوتان جهاد و شهادت، جانبازان و بسیجیان این شهرستان با مقام معظم رهبری در روز ۳۱ شهریور دیدار خواهند داشت.

,

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد از به صدا درآمدن زنگ مقاومت در مدارس خبر داد و گفت: البته اجرای این مراسم بستگی به شرایط ویژه کرونا و عدم تعطیلی مدارس دارد.

,

وی با اشاره به ساخت مسکن برای اقشار ضعیف جامعه توسط بسیج سازندگی، گفت: امسال در این هفته دو باب از منازل مسکونی تحویل مددجویان می‌شود.

,

الیاسی از اهداء دو سری وسایل خانگی به افراد نیازمند خبر داد و افزود: از جمله این وسایل یخچال، اجاق گاز، فرش و .. است.

,

وی از برگزاری اردوی جامعه پزشکی در مناطق محروم شهرستان در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: در این هفته برنامه ای با عنوان آبروی محله در ۵ محله برگزار می‌شود.

,

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد صدور بیانیه ای از سوی اقشار مختلف بسیج به همین مناسبت خبر داد و گفت: در این هفته همایش زنان اسوه ایثار و مقاومت نیز برگزار می‌شود.

,

وی صبحگاه مشترک نیروهای بسیج و سپاه، سرکشی از خانواده های پیشکسوتان سپاه و بسیج، سرکشی از خانواده شهدا، غبارروبی گلزار شهدا، فضاسازی محیط ادارات، ارسال پیامک با موضوع دفاع مقدس، دیدار بازنشستگان سپاه، بسیجیان و نیروهای نظامی و انتظامی با امام جمعه، اجرای رزمایش کمک مؤمنانه و افتتاح چند طرح محرومیت زدایی را از دیگر برنامه های اسدآباد در هفته دفاع مقدس برشمرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه