اخبار داغ

فرماندار خلیل آباد تاکید کرد؛

لزوم نظارت بیشتر بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بازار خلیل آباد

لزوم نظارت بیشتر بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بازار خلیل آباد
قاسم‌پور گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی در حوزه بازار شهرستان با تاکید بیشتری دنبال شود و باید قبل از اینکه به موج جدید برخورد کنیم فکری برای وضعیت بازار داشته باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ ابراهیم قاسم پور، فرماندار خلیل آباد پیش از ظهر امروز در نشست ستاد ملی مبارزه با کرونا که در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: اقداماتی که مردم فهیم شهرستان خلیل آباد در دهه اول محرم انجام دادند قابل تقدیر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: نمودار رعایت پروتکل های بهداشتی در ایام محرم توسط مردم خلیل آباد نیز فراوانی زیادی دارد در صورتی که پروتکل ها در برخی از شهرهای مجاور رعایت نشد.

,

فرماندار خلیل آباد با تاکید بر اینکه خط قرمز ما سلامت دانش آموز، اولیاء و معلم است که دو ضلع آن مربوط به آموزش و پرورش است، تصریح کرد: پروتکل های بهداشتی باید در مدارس به نحو احسن رعایت شود.

,

وی ادامه داد: باید قبول کنیم که مدارس ما متناسب با شرایط کرونا ساخته نشده و در رعایت پروتکل های بهداشتی همه ما باید به آموزش و پرورش کمک کنیم.

,

قاسم پور با بیان اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی در حوزه بازار شهرستان با تاکید بیشتری دنبال شود و باید قبل از اینکه به موج جدید برخورد کنیم فکری برای وضعیت بازار داشته باشیم، اذعان کرد: دستورالعمل ها باید عینا اجرا شود و در این زمینه هیچگونه تفسیر خودسرانه جایز نیست.

,

وی با اشاره به اینکه سلامت مردم تعارف بردار نیست و پروتکل های بهداشتی باید به جد دنبال شود، عنوان کرد: مردم شهرستان خلیل آباد قطعا رعایت پروتکل های بهداشتی را خواهند داشت.

,

 

,

تصمیمات ستاد ملی کرونا باید لازم الاجرا باشد

, تصمیمات ستاد ملی کرونا باید لازم الاجرا باشد,

حجت الاسلام علی ناهیدی، امام جمعه خلیل آباد در این نشست اظهار داشت: اگر کسی جان یک نفر را از مرگ نجات دهد همانند کسی است که همه انسان ها را از مرگ نجات داده است.

,

وی با بیان اینکه سلامتی و امنیت دو نعمتی است که همیشه مجهول است، خاطرنشان کرد: بیشترین دستورات را راهنمایی و رانندگی دارد و این برای حفظ جان مردم است وقتی در آموزه های دینی از سلامتی و حفظ جان صحبت می شود اسلام آن دستور و قانون را برداشته است.

,

امام جمعه خلیل آباد با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری و مراجع تقلید تمام جلسات آموزشی و مذهبی خود را تعطیل کرده اند تا جان مردم حفظ شود، تصریح کرد: تصمیمات ستاد ملی کرونا باید توسط دستگاه های مربوطه به جد دنبال شود و لازم الاجرا باشد و هر چه در رعایت پروتکل های بهداشتی سختگیری شود مطمئنا ضرر نخواهیم کرد چون اصل، حفظ جان مردم است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه