اخبار داغ

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان:

74.5 درصد دانش‌آموزان زنجانی حضوری تحصیل می‌کنند

74.5 درصد دانش‌آموزان زنجانی حضوری تحصیل می‌کنند
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت:در حال حاضر 74.5 درصد دانش‌آموزان استان زنجان در کلاس‌های حضوری تحصیل می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صیاد سلامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: 74.5 درصد دانش‌آموزان استان زنجان به صورت حضوری در مدارس استان مشغول به تحصیل هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه این دانش‌آموزان به صورت گروه‌بندی و در طول هفته از شنبه تا چهارشنبه در مدارس حضور می‌یابند، ادامه داد: از 708 هزار و 760 دانش آموز در حال تحصیل، بیش از 74 هزار دانش‌آموز به صورت حضوری در مدارس تحصیل می‌کنند.
,
 
,
این مسئول خاطرنشان کرد: مابقی دانش‌آموزان از شبکه آموزش و شاد استفاده کرده و 80 درصد دانش‌آموزان از شبکه شاد دروس خود را فرا می‌گیرند.
,
 
,
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به تشکیل 100 درصدی کلاس‌های درس در شبکه شاد، خاطرنشان کرد: 100 درصد معلمان نیز در این شبکه فعالیت می‌کنند.
,
 
,
سلامی با اشاره به فعالیت 803 مدرسه در 346 روستای استان زنجان، گفت: در این مدارس نیز دانش‌آموزان به صورت حضوری و گروه‌بندی بر اساس پروتکل 0- 6 آموزش‌های لازم را دریافت می‌کنند.
,
 
,
وی یادآور شد: دانش‌آموزانی که هیچ‌گونه دسترسی به شبکه شاد ندارد به صورت حضوری و گروه‌بندی شده و با دریافت درسنامه و تکالیف کاری برای فردا تحصیل می‌کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه