اخبار داغ

باید به جلو نگاه کنیم؛

توتونی: العین آخرین شانس ما برای صعود است/ الغسانی سال بعد هم با ما خواهد بود

توتونی: العین آخرین شانس ما برای صعود است/ الغسانی سال بعد هم با ما خواهد بود
سرمربی تیم سپاهان گفت: العین یکی از تیم‌های با کیفیت غرب آسیاست اما با نهایت احترام برای این تیم به دنبال سه امتیاز هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرمربی تیم سپاهان ظهر یک‌شنبه در نشست خبری پیش از دیدار با العین اظهار کرد: بازی با العین برای ما بسیار مهم است. این آخرین شانس ما برای صعود به مرحله بعدی است. دو بازی گذشته العین را دیده‌ایم و این تیم را شایسته می‌دانیم. العین یکی از تیم‌های با کیفیت غرب آسیاست. با نهایت احترام برای این تیم به دنبال سه امتیاز هستیم. اگر چنین اتفاقی برای ما رخ ندهد دیگر صعودی در کار نیست. اهمیت بازی کاملا برای ما مشخص است و با نهایت تلاش می‌رویم تا سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

او درباره فشار مسابقات هم توضیح داد:  وقتی به عنوان مربی یا بازیکن وارد لیگ قهرمانان آسیا می‌شوید مسلما باید تحمل چنین فشارهایی را داشته باشید. این چیز تازه‌ای نیست. بازیکنان ما با تجربه هستند و کادر فنی هم این مسائل را می‌دانند. بعد از دو بازی‌ای که بازیکنان ما ارائه دادند و به آن چیزی که شایسته‌اش بودند نرسیدند طبیعتا این روی ذهن‌شان تاثیرگذار است ولی باید بدانیم که باید به جلو نگاه کنیم، از بازی‌های گذشته درس بگیریم و به آینده فکر کنیم.

,

توتونی درباره نحوه سرمایش ورزشگاه‌های قطر هم بیان کرد: امکانات خیلی خوبی برای انجام بازی‌ها وجود دارد و من به فدراسیون فوتبال قطر تبریک می‌گویم.

,

در ادامه خبرنگاری خطاب به توتونی گفت اگر السد بتواند النصر را شکست بدهد دیگر سپاهان شانسی برای صعود ندارد که توتونی هم ضمن تایید این صحبت‌ها، گفت: ما این مساله را می‌دانیم ولی انسان به امید زنده است و امیدواریم اتفاقات طوری رخ بدهند که ما شانس برای صعود داشته باشیم. 

,

سرمربی سپاهان درباره محسن الغسانی، بازیکن عمانی این تیم هم بیان کرد: چند روز پیش هم درباره الغسانی صحبت کردم. او بازیکن با کیفیتی مثل بقیه بازیکنان ماست. او سال آینده هم با تیم ما قرارداد دارد و در تیم ما خواهد بود. او بازیکنی است که جای پیشرفت زیادی دارد. ما می‌خواهیم به او کمک کنیم تا پیشرفت کند. همان‌طور که انتظار داریم او به باشگاه ما کم کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه