اخبار داغ

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

وضعیت لرستان قرمز شد/بستری ۴۴۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌ها

وضعیت لرستان قرمز شد/بستری ۴۴۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌ها
فرهادی، قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: وضعیت لرستان از حالت هشدار به قرمز رسیده که ضروری است تا همه افراد پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی فرهادی در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: تاکنون استان لرستان در وضعیت هشدار قرار داشت اما با توجه به افزایش تعداد ورودی به بیمارستان و مبتلایان به کرونا هم اکنون این استان در وضعیت قرمز قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: در حال حاضر ۴۴۰ نفر در بیمارستان های استان بستری بوده که از این تعداد ۲۰۰ مبتلای قطعی کرونا هستند.

,

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه درصد مرگ و میر در این مدت کمی افزایش یافته است تصریح کرد: متاسفانه با تغییر جهش این بیماری، افراد در سنین مختلف به کرونا مبتلا می شود که برای همه افراد خطرناک بوده و ضروری است تا همه افراد نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام ویژه ای داشته باشند.

,

وی بیان کرد: تقاضا می شود افراد استفاده از ماسک، شست و شوی مرتب دستها با آب و صابون، عدم خروج غیر ضروری، خودداری از حضور در تجمعات را مد نظر داشته باشند تا به کرونا مبتلا نشوند.

,

فرهادی با اشاره به این که اولویت با پیشگیری است گفت: بهتر است همه افراد پیشگیری را در اولویت قرار دهند و پروتکل های بهداشتی را به دقت رعایت کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه