اخبار داغ

کرونای پائیزه و فوت 9 بیمار طی 24 ساعت گذشته در البرز

کرونای پائیزه و فوت 9 بیمار طی 24 ساعت گذشته در البرز
طی 24 ساعت گذشته 9 بیمار کرونایی جان خود را از دست داده اند و شمار جانباختگان در البرز تا امروز به یک هزار و 72 نفر رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، این روزها بازگشایی مدارس البرز، پائیز و افزایش شیوع آنفلوآنزا، سه ضلع مثلثی است که استان را  با نگرانی هایی همراه کرده است و مقابله هر چه بیشتر با کرونا را در استانی که محور مواصلاتی 14کلانشهر است، بیشتر از پیش می طلبد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
تردد دانش آموزان و خانواده ها در روزهای اخیر آمار افراد بستری شده در بیمارستان های البرز را با روندی رو به رشد مواجه کرده است به گونه ای که بر اساس اعلام محمد فتحی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز طی 24 ساعت گذشته 9 بیمار کرونایی جان خود را از دست داده اند و شمار جانباختگان در البرز تا امروز به یک هزار و 72 نفر رسیده است.
,
 
,
از دیروز تا امروز ۳۰ شهریور، ۱۳۰ بیمار با علائم کوووید 19 در مراکز درمانی البرز بستری شده‌ اند و مجموع افراد قطعی، محتمل و مشکوکی که از ابتدای شیوع کرونا تا امروز در مراکز درمانی استان بستری شده اند، 17 هزار و 66 نفر است.
,
 
,
البته از آمار مذکور 15 هزار و 420 نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند اما در حال حاضر ۵۵۸ بیمار قطعی، محتمل و مشکوک در بیمارستان های البرز حضور دارند که از این تعداد کرونای 246 نفر قطعی شده است.
,
 
,
شمار مبتلایان و روند بی توجهی مردم نشان می دهد تا زمانی که دستورالعمل های بهداشتی رعایت نشود نمی توان امیدوار بود که ویروس کرونا از البرز رخت ببندد. 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه