اخبار داغ

قرمزها مقابل التعاون شروع خوبی نداشتند اما پیروز شدند؛

عبدی: نوع بازی پرسپولیس برای همه مشخص شده/ قضاوت درباره خریدهای جدید کمی زود است

عبدی: نوع بازی پرسپولیس برای همه مشخص شده/ قضاوت درباره خریدهای جدید کمی زود است
مربی اسبق تیم پرسپولیس گفت: خریدهای جدید هنوز به نمایش باثباتی نرسیده‌اند و پیش‌داوری درمورد آن‌ها درست نیست. ممکن است یک روز عملکرد یک بازیکن خوب باشد و همان بازیکن روز بعد نتواند توانایی‌هایش را نشان دهد.
[

حسین عبدی، پیشکسوت و مربی اسبق تیم پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا درباره عملکرد شاگردان یحیی گل‌محمدی در دو دیدار ابتدایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس در هر دو مسابقه مقابل التعاون شروع خوبی نداشت که علت آن به عدم تمرکز و ناهماهنگی بازیکنان جدید با قدیمی‌ترهای تیم برمی‌گردد. قرمزها اما در ادامه بازی‌ها بهتر شدند و توانستند به دو برد خوب و شیرین دست پیدا کنند که مسیر صعود هموارتر شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در خصوص دیدار حساس امشب پرسپولیس مقابل الدحیل قطر بیان کرد: نوع بازی همه تیم‌ها در این بازی‌ها مشخص شده و سبک بازی پرسپولیس هم مشخص است. هر کدام از دو تیم پرسپولیس و الدحیل بتوانند سبک خود را درست‌تر و کم اشتباه‌تر پیاده کنند و فرامین سرمربی خود را درست انجام بدهند، موفق خواهند بود. الدحیل هم تیم خوبی است و امیدوارم که شاگردان یحیی پیروز این مسابقه باشند.

,

مربی اسبق تیم پرسپولیس همچنین در مورد عملکرد اخیر بازیکنان جدید این تیم تصریح کرد: اکنون کمی زود است تا بخواهیم عملکرد بازیکنان را بررسی و قضاوت کنیم. خریدهای جدید هنوز به نمایش باثباتی نرسیده‌اند و پیش‌داوری درمورد آن‌ها درست نیست. ممکن است یک روز عملکرد یک بازیکن خوب باشد و همان بازیکن روز بعد نتواند توانایی‌هایش را نشان دهد. چند بازی دیگر بگذرد، نوسان‌ها کمتر می‌شود و ارزش بازیکنان بیشتر مشخص خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه