اخبار داغ

در گفت‌وگو با دانا مطرح شد؛

تقوی: موقعیت والیبال ایران برای مربیان بین‌المللی طلایی‌ست/ دو گزینه نهایی فدراسیون به‌زودی معرفی می‌شوند

تقوی: موقعیت والیبال ایران برای مربیان بین‌المللی طلایی‌ست/ دو گزینه نهایی فدراسیون به‌زودی معرفی می‌شوند
دبیر فدراسیون والیبال گفت: هنوز هیچ گزینه‌ نهایی روی میز فدراسیون وجود ندارد و قرار است از بین 5 نفر مطرح شده در هیئت‌رئیسه، با بررسی کارگروه مربوطه نهایتاً به دو گزینه برسیم.
[

میلاد تقوی، دبیر فدراسیون والیبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا درباره تعیین وضعیت تیم ملی والیبال اظهار داشت: بحث تیم ملی به‌علت اهمیت ویژه‌ای که برای مجموعه فدراسیون و جامعه والیبال دارد، موضوعی‌ست که نباید در انجام آن خیلی عجله کرد. با توجه به این‌که زمان کافی هم داریم و تمام رویدادهای بین‌المللی به سال آینده موکول شده‌اند، موقعیت تیم ملی ایران برای سرمربیان تراز اول جهانی موقعیت طلایی‌ست و باید فرصت بیشتری داشته باشیم تا با دقت تمام جوانب کار  را بسنجیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: این‌که من می‌گویم تمام جوانب را می‌سنجیم، نمی‌شود ادعا کرد که قطعاً بهترین تصمیم را خواهیم گرفت اما تمام توان و تلاش خود را می‌گذاریم تا حداقل پیش وجدان خودمان آسوده باشیم و نخستین افتخار ایران را در المپیک کسب کنیم.

,

میلاد تقوی درباره نحوه انتخاب سرمربی جدید تیم ملی گفت: الان هم سوای از نتیجه، روال کار به‌خوبی پیش می‌رود. ما یک مجموعه کارشناسی تشکیل داده‌ایم، فرصت‌ها و جوانب مختلف به‌وسیله نخبگان رشته والیبال بررسی شده و از خرد جمعی هم استفاده شده است. اهداف فدراسیون والیبال برای تعیین سرمربی جدید در هیئت‌رئیسه مورد بررسی قرار گرفته و آرمان‌ها و کارگروه‌های فدراسیون مشخص و تشکیل شده‌اند. مربیان بزرگ دنیا که می‌توانند در این شرایط به کمک والیبال ایران بیایند اولویت‌بندی شده‌اند و امروز هم که درحال صحبت هستیم، پیشنهادات ما برای گزینه‌های مربی‌گری ارسال شده و نقطه‌نظرات آن‌ها نیز درحال اخذ و دریافت است تا فدراسیون هم از برنامه‌های آن‌ها و پیشنهادات این چند گزینه مطلع شود و هم این‌که با بررسی زوایای این موارد، با این روال به بهترین گزینه ممکن برسیم.

,

دبیر فدراسیون والیبال همچنین در مورد شانس حضور رزنده و آلکنو روی صندلی مربی‌گری تیم ملی والیبال تصریح کرد: هم رزنده و هم آلکنو جزء مربیان بزرگ دنیا هستند و منطقی‌ست که در این عرصه با توجه به آرمان‌های فدراسیون والیبال، اسامی این افراد مطرح شود. هنوز هیچ گزینه‌ نهایی روی میز فدراسیون وجود ندارد و قرار است از بین 5 نفر مطرح شده در هیئت‌رئیسه، با بررسی کارگروه مربوطه نهایتاً به دو گزینه برسیم و ان‌شاالله به‌زودی دو گزینه نهایی خود را انتخاب می‌کنیم و وارد مذاکرات نهایی با افراد موردنظر خود خواهیم بود.

,

تقوی نهایتاً در خصوص برگزاری اردوهای تیم ملی بیان کرد: ما امسال قطعاً هیچ رویداد و تورنمنت بین‌المللی نخواهیم داشت و اگر بخواهیم برای بازیکنان شاغل در داخل و خارج از کشور اردوی تمرینی را برگزار کنیم، منوط به آماده‌سازی برای المپیک خواهد بود. اردوهای ما قطعاً بعد از اتمام سال جاری و با پایان یافتن رقابت‌های لیگ خواهد بود. ان‌شاالله ملی‌پوشان با نهایت آمادگی و خاطری آسوده به المپیک بروند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه