اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه سنقر:

هفته دفاع مقدس یادآور عزت و حماسه آفرینی ملت سرافراز ایران اسلامی است

هفته دفاع مقدس یادآور عزت و حماسه آفرینی ملت سرافراز ایران اسلامی است
رضا سالاری, فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنقر ضمن تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس،گفت: هفته دفاع مقدس یادآور عزت و حماسه آفرینی ملت سرافراز ایران اسلامی، رشادت‌های رزمندگان اسلام و شهدای والامقام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  رضا سالاری در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی مرصادنیوز،  اظهار داشت:  هفته دفاع مقدس یادآور عزت و حماسه آفرینی ملت سرافراز ایران اسلامی، رشادت‌های رزمندگان اسلام و شهدای والامقام است که با نثار خون خود از میهن اسلامی و ارزش‌های انقلاب پاسداری کردند.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس امسال با رمز ما قوی هستیم برگزار خواهد شد ابراز داشت : نامگذاری هفته دفاع مقدس ادای دینی است به خاندان مکرم شهدا و ایثارگران و روح بلند شهدایی که با تاسی از سیره اهل بیت بویژه حضرت سیدالشهدا ابا عبدالله الحسین(ع) ایستادند و امروز عزت، امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به ارمغان آوردند.

سرهنگ سالاری ابراز داشت: باید دفاع مقدس این جریان حیاتی را در فرهنگ مقاومت و پایداری در میان نسل معاصر نهادینه کرد تا در سایه ولایت، رهبری و وحدت و همبستگی مردمی و اقتدار نیروهای مسلح شاهد شکوفایی در عرصه علم و فناوری دانش پژوهی، استقلال فرهنگی، ارتقاء معنویت و سبک زندگی اسلامی و انقلابی باشیم، دفاعی که با تبعیت از ولایت فقیه و رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) و با لبیک به ندای هَل مِن ناصر یَنصُرُنی امام حسین (ع) تثبیت و صدور انقلاب اسلامی را به همراه داشته است.

فرمانده سپاه ناحیه سنقر در خصوص مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان سنقر و کلیایی اظهار داشت: برگزاری رژه خودرویی، دیدار با نماینده ولی فقیه در شهرستان، اجرای زنگ مقاومت در مدارس، برگزاری نشست های بصیرتی، برگزاری همایش کوهپیمایی، عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از جمله برنامه های این هفته است.

به گفته فرمانده سپاه سنقر و کلیایی برگزاری مراسم یادواره شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و برپایی نمایشگاه تجهیزات نظامی و ایستگاه های صلواتی از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان سنقروکلیایی خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه