اخبار داغ

کشتی دانشگاه آزاد مدعی لیگ است

رضایی: کار سازمان لیگ غیرقانونی بود/ ما سید یک هستیم نه استقلال!

رضایی: کار سازمان لیگ غیرقانونی بود/ ما سید یک هستیم نه استقلال!
سرمربی تیم ملی کشتی دانشگاه آزاد گفت: در مراسم قرعه کشی لیگ برتر تیم دانشگاه آزاد در سیدبندی تیم اول بود اما در برنامه‌ای که تازه منتشر شده استقلال به جای ما در سید یک قرار گرفته است.
[

علیرضا رضایی سرمربی تیم کشتی آزاد دانشگاه آزاد در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا اظهار داشت: تیم ما در قرعه‌کشی لیگ برتر سرگروه گروه اول پیکارها بود ولی در برنامه منتشر شده توسط فدراسیون و سازمان لیگ استقلال به جای ما سید اول گروه شده است. به این موضوع معترض هستیم و همین امروز نامه اعتراض‌مان را به سازمان لیگ ارسال خواهیم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رضایی در این خصوص توضیح داد: ما باید تیم همچنان تیم سرگروه بمانیم و طبق برنامه در روز اول مسابقات دو مسابقه خواهیم داد. امیدوارم زودتر این مشکل حل بشود و کار به مسایل دیگر کشیده نشود.

,

سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد در مورد شروع مسابقات لیگ هم تاکید کرد: فدراسیون کشتی و سازمان لیگ باید با شفافیت بیشتری پروتکل‌های بهداشتی لیگ را به ما اعلام کنند تا تیمها بر اساس آن برنامه‌ریزی کنند. در حال حاضر ما منتظریم تا این پروتکل‌ها مشخص شود.

, ,

نایب قهرمان المپیک آتن به وضعیت تیم دانشگاه آزاد اشاره کرد و در پایان اظهار داشت: متاسفانه تمرینات مشترک و پرتعدادی نداشتیم. هرچند کار بچه‌ها را زیر نظر داریم اما منتظریم لیگ شروع بشود. منتظریم آیین‌نامه نهایی سازمان لیگ ابلاغ شود تا بر اساس آن برنامه تمرینی نهایی‌مان برای شروع در مسابقات لیگ را تدوین کنیم. کشتی دانشگاه آزاد یکی از مدعیان اصلی و جدی لیگ برتر است.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه