اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه سرعین مطرح کرد؛

اجرای بیش از 50 برنامه گرامیداشت دفاع مقدس در سرعین/ استفاده از ظرفیت فضای مجازی جزو اولویت ها است

اجرای بیش از 50 برنامه گرامیداشت دفاع مقدس در سرعین/ استفاده از ظرفیت فضای مجازی جزو اولویت ها است
فرمانده سپاه ناحیه سرعین شهرستان سرعین گفت: بیش از 50 عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان اجرا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضوان راحلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، امسال برنامه های هفته دفاع مقدس متفاوت تر از سالهای گذشته و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: امسال بیش از 50 عنوان برنامه متنوع جهت گرامیداشت این هفته در بخش های مختلف فرهنگی، ورزشی، سازندگی، سیاسی و بصیرتی در نظر گرفته شده است.

,

فرمانده سپاه ناحیه سرعین شهرستان سرعین  با بیان اینکه برنامه های تدوین شده برای چهل سالگی دفاع مقدس با همراهی دستگاه ها و مردم ولایتمدار شهرستان برگزار می شود، گفت: دیدار و تکریم خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و یادگاران دفاع مقدس از جمله برنامه ها است.

,

راحلی بیان کرد: افتتاح و کلنگ زنی طرح های عمرانی، آبادانی و محرومیت زدایی به همت بسیج سازندگی در نقط مختلف شهرستان با مشارکت همه اقشار و نهاده ها در این هفته انجام می شود.

,

وی با اشاره به شرایط موجود کرونایی و محدودیت در اجرای برنامه ها، به نقش مهم و اساسی رسانه‌ها و فضای مجازی در تبیین ارزشهای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، تاکید و تصریح کرد: اجرای برنامه‌ها در فضای مجازی و بهره بردن از ظرفیت‌های مثبت این محیط در اجرای برنامه‌ها، جزو اولویت‌های اصلی سپاه ناحیه سرعین است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه