اخبار داغ

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

هدایت نذورات هیئت ها به سمت سلامت و بهداشت جامعه یک ضرورت است/ با الگوی دهه اول محرم به استقبال اربعین خواهیم رفت

هدایت نذورات هیئت ها به سمت سلامت و بهداشت جامعه یک ضرورت است/ با الگوی دهه اول محرم به استقبال اربعین خواهیم رفت
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: با الگویی که در دهه اول ماه محرم کسب شد و تجربه هایی که به دست آمد به استقبال مراسم اربعین حسینی می رویم و همه باید در برگزاری آیین اربعین حسینی دستورالعمل های بهداشتی را با دقت و حساسیت انجام دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ حجت الاسلام مهدی عباسی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در آیین تجلیل از خادمان هیئت های حسینی گفت: هیئت های مذهبی احیای امر اهل بیت(ع) را انجام می دهند و این یک اقدام بسیار ارزشمند است و خوشبختانه در سالجاری علیرغم همه محدودیت ها هیئت های مذهبی هوشیار و دقیق این امر مهم را به خوبی انجام دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
 
,
وی افزود: برگزاری مراسم دهه اول محرم توسط هیئت های مذهبی که کوچکترین خلل و آسیبی به وجود نیامد یک اقدام جهادی بود که بسیار قابل تقدیر است.
,
 
,
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی اظهار کرد: در سالجاری شاهد ابتکارات ویژه ای توسط جوانان مذهبی برای راه اندازی مراسمات بودین و این نشان داد اگر به جوانان اعتماد کنیم قطعا در بسیاری از موارد موفق خواهیم شد.
,
 
,
وی با تقدیر از مردم بیان کرد: مردم استان مرکزی هم در دهه اول ماه محرم علاوه بر اینکه در باشکوه برگزار کردن مراسمات نقش موثری ایفا کردند با رعایت دستورالعمل های بهداشتی شور و شعور حسینی را به نمایش گذاشتند.
,
 
,
عباسی افزود: کار امروز هیئت ها از جهتی بسیار ارزشمند است و آن هم پرچم داری در برابر دشمنان اسلام و در راس آنها استعمارگران و استکبار جهانی است.
,
 
,
وی با اشاره به آسیب هایی که کرونا به برخی از اقشار وارد کرده و لزوم نقش آفرینی مردم برای حل مشکلات آنها گفت: امروز نیازمند این هستیم که نذورات هیئت ها به سمت سلامت و بهداشت جامعه و مردم هدایت شود و همه باید در این راستا نقش داشته باشند و کمک کنیم که آسیب های بیماری کرونا کاهش پیدا کند.
,
 
,
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در پایان خاطر نشان کرد: با الگویی که در دهه اول ماه محرم کسب شد و تجربه هایی که به دست آمد به استقبال مراسم اربعین حسینی می رویم و همه باید در برگزاری آیین اربعین حسینی دستورالعمل های بهداشتی را با دقت و حساسیت انجام دهیم.
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه