اخبار داغ

لیگ برتر والیبال| شهداب و سپاهان فاتح دوئل مدعیان/ برد 3 برای 4!

لیگ برتر والیبال| شهداب و سپاهان فاتح دوئل مدعیان/ برد 3 برای 4!
هفته سوم لیگ برتر والیبال امروز با برگزاری هفت دیدار پیگیری شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته سوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، امروز (یکشنبه) با هفت دیدار در شهرهای قزوین، اراک، ورامین، تهران، ارومیه، اصفهان و سیرجان پیگیری شد و

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
تیم‌های سایپا، فولاد سیرجان، شهرداری ارومیه و سپاهان به سومین برد متوالی خود در این رقابت‌ها دست یافتند. در حساسترین بازی‌های هفته، تیم شهرداری ورامین این هفته درحالی میزبان شهداب یزد بود که به رغم برخورداری از امتیاز میزبانی، از پس تاکتیک‌های کادر فنی سابق تیمش برنیامد تا تفکرات محمدعمده غیاثی بر مجید تابش‌نژاد چیره شود.
,
این هفته جدال بهروز عطایی و رحمان محمدی‌راد هم از جذابیت بالایی برخوردار بود که در نهایت به سود اصفهانی‌ها تمام شد. بازی‌های این هفته به شرح زیر است:
,
 
,
🔸سومین برد متوالی نارنجی‌پوشان به ثبت رسید
,
سایپا ۳ – راه‌یاب ملل کردستان صفر
,
تیم پرستاره سایپا در سومین دیدار خود در لیگ برتر والیبال موفق به شکست راه‌یاب ملل کردستان با نتیجه ۳ بر صفر شد. نارنجی‌پوشان که پیش‌تر ۲ برد برابر هورسان رامسر و خاتم اردکان کسب کرده بودند، این هفته مقابل شاگردان آرش صادقیانی که هفته‌های اول و دوم را با باخت پشت سرگذاشته بودند، کار سختی نداشتند.
,
این دیدار با نتایج (۲۵ بر ۲۰)، (۲۵ بر ۲۰) و (۲۵ بر ۱۷) به پایان رسید و احمد سرمست به عنوان داور اول، قضاوت بازی را برعهده داشت. محمدرضا آقایی به عنوان داور دوم، بهرام سلیمانی به عنوان ناظر فنی و اسماعیل صباغ به عنوان ناظر داوری حضور داشتند. سعید درخشنده هم ناظر ویژه این دیدار بود. در این بازی که به مدت یک ساعت و ۲۷ دقیقه به طول انجامید، اصغر نجفی بازیکن شماره ۱۰ تیم راه‌یاب ملل کردستان کارت زرد دریافت کرد. ضمن این که تیم راه‌یاب در ست دوم با کارت زرد تاخیر مواجه شد.
,
 
,
🔹برد شهرداری قزوین در نخستین میزبانی
,
شهرداری قزوین ۳ – آذرباتری ارومیه صفر
,
شهرداری قزوین بعد از استراحت در هفته دوم لیگ برتر، این هفته در نخستین میزبانی خود در این رقابت‌ها، برابر آذرباتری ارومیه با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید. شاگردان مسعود آرمات که هفته اول لیگ را با شکست مقابل شهرداری ورامین آغاز کرده بودند، این هفته موفق شدند با ثبت امتیازات (۲۵ بر ۲۳)، (۲۵ بر ۱۶) و (۲۵ بر ۲۲) مقابل تیم تحت هدایت ساسان خداپرست به یک برد ۳ امتیازی برسند.
,
در این دیدار محمد (فرهاد) شاهمیری به عنوان داور اول قضاوت داشت. مجتبی بیداریان، احمد دامغانی‌نژاد و خلیل یگانه‌مجد هم به ترتیب به عنوان داور دوم، ناظر فنی و ناظر داوری حضور داشتند.
,
 
,
🔸اراکی‌ها با باخت شروع کردند
,
شهروند اراک صفر – خاتم اردکان ۳
,
طلسم بازی‌ شهروند اراک در لیگ برتر والیبال بالاخره در هفته سوم شکسته شد. این تیم اولین بازی خود در لیگ را با باخت مقابل خاتم اردکان برگزار کرد. اراکی‌ها که هفته نخست استراحت داشتند، در هفته دوم نیز به دلیل نقص مدارک، نتوانستند به میدان بروند.
,
بازی دو تیم شهروند اراک و خاتم اردکان با نتیجه ۳ بر صفر و با امتیازات (۲۳ بر ۲۵)، (۲۰ بر ۲۵) و (۱۷ بر ۲۵) به سود اردکانی‌ها تمام شد. هدایت بازیکنان شهروند در این دیدار را حسن سمیعی بر عهده داشت، زیرا احمد لاهوتی سرمربی شهروند اراک در هفته دوم لیگ استعفا داده بود.
,
در این دیدار که به مدت یک ساعت و ۳۷ دقیقه به طول انجامید، اصغر میرزایی، حامد آقابراری، شهباز صدری و مجید محسنی شوشتری به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم، ناظر فنی و ناظر داوری حضور داشتند. گفتنی است در جریان این دیدار اسماعیل طالبی‌ خامنه بازیکن شماره ۸ خاتم اردکان کارت زرد دریافت کرد. ضمن این که تیم خاتم در ست دوم با کارت زرد تاخیر مواجه شد.
,
 
,
🔹سیرجانی‌ها همچنان روی نوار برد
,
فولاد سیرجان ۳ – شهرداری گنبد صفر
,
شاگردان محمدرضا تندروان در هفته سوم لیگ برتر همچنان نوار پیروزی‌های خود را حفظ کردند. فولاد سیرجان بعد از کسب دو پیروزی متوالی در هفته‌های اول و دوم لیگ، در سومین دیدار شهرداری گنبد را با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب کرد. در طرف مقابل اما شهرداری گنبد که دو شکست متوالی مقابل شهداب یزد و پیکان داشت، این هفته هم از پس فولاد سیرجان بر نیامد تا شاگردان عظیم جزیده این بار با نتایج (۲۵ بر ۲۳)، (۲۶ بر ۲۴) و (۳۰ بر ۲۸) گوی و میدان را به سیرجانی‌ها واگذار کنند.
,
در این دیدار که به مدت ۱۰۴ دقیقه طول کشید، تندروان سرمربی فولاد سیرجان در ست دوم به دلیل اعتراض به رای داور کارت زرد دریافت کرد.
,
قضاوت این دیدار بر عهده وحید پورکاشیان و مهرداد شوشتری به عنوان داوران اول و دوم بود. یونس حسن‌زاده و امیر صداقت هم به ترتیب ناظر فنی و ناظر داوری بودند.
,
 
,
🔸پیروزی شهدابی‌ها در ورامین
,
شهرداری ورامین ۲ – شهداب یزد۳
,
دیدار دو تیم شهرداری ورامین و شهداب یزد از بازی‌های جذاب و دیدنی هفته سوم لیگ برتر والیبال بود. رویارویی محمد عمده غیاثی سرمربی و محمدحسین نجاتی مربی شهداب یزد با تیم سابقشان، جذابیت این دیدار را دوچندان کرده بود و در نهایت، تیم یزدی موفق شد در یک ماراتن ۵ سته، ورامینی‌ها را با نتیجه ۳ بر ۳ شکست دهد.
,
در این دیدار که به مدت ۲ ساعت و ۳۲ دقیقه به طول انجامید، شاگردان مجید تابش‌نژاد به رغم کیفیت خوبی که به نمایش گذاشتند، در نهایت با امتیازات (۲۵ بر ۲۰)، (۲۴ بر ۲۶)، (۲۵ بر ۲۲)، (۲۰ بر ۲۵) و (۱۵ بر ۱۲) مغلوب شدند.
,
قضاوت این بازی بر عهده مرتضی اکرمی به عنوان داور اول بود. میثم پارسه، محمدحسن خوشدل، امیدار حاتمی و رضا خان‌محمدی به ترتیب به عنوان داور دوم، ناظر فنی، ناظر داوری و ناظر ویژه حضور داشتند. مهدی مهدوی بازیکن شماره ۱۳ شهداب یزد کارت زرد دریافت کرد و احسن‌اله شیرکوند هم بعد از دریافت ۲ کارت زرد و قرمز، درنهایت از بازی اخراج شد.
,
 
,
🔹برد قاطعانه شهرداری ارومیه در خانه
,
 شهرداری ارومیه ۳ – پیکان یک
,
با وجود تحولاتی که باشگاه پیکان در تیم امسالش ایجاد کرد، تقابل شهرداری ارومیه پرستاره با پیکان جوان شده، خالی از جذابیت نبود. ارومیه‌ای‌ها این هفته موفق شدند با نتیجه ۳ بر یک برابر شاگردان محمد ترکاشوند به پیروزی برسند.
,
این دیدار که به مدت ۱۳۴ دقیقه به طول انجامید، با امتیازات (۲۵ بر ۲۱)، (۱۹ بر ۲۵)، (۲۵ بر ۲۱)، (۲۵ بر ۲۱) به سود شهرداری ارومیه به اتمام رسید.
,
در این بازی پوریا فیاضی بازیکن شماره ۷ ارومیه کارت قرمز دریافت کرد و  مصطفی شریفات بازیکن شماره ۵ پیکان هم کارت قرمز گرفت. کیوان عابدزاده، اسماعیل رزقی، حمید حق‌بین و محمدحسین شفقی هم به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم، ناظر فنی و ناظر داوری حضور داشتند.
,
 
,
🔸برتری سپاهان در دیدار نزدیک برابر آملی‌ها
,
سپاهان ۳ – لبنیات هراز ۲
,
زردپوشان سپاهان این هفته درحالی از آملی‌ها میزبانی کردند که تقابل رحمان محمدی‌راد سرمربی اصفهانی‌ها با بهروز عطایی سرمربی لبنیات هراز در این بازی دیدنی بود. اصفهانی‌ها که تا پیش از هفته دوم، ۲ برد و ۶ امتیاز در کارنامه خود به ثبت رسانده بودند، این هفته برابر تیم لبنیات هراز کار سختی داشتند و در نهایت پس از ۲ ساعت و ۳۳ دقیقه جدال نزدیک، سپاهان موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ به سومین برد پیاپی خود در لیگ برتر امسال برسد.
,
در این بازی که با امتیازات (۳۰ بر ۲۸)، (۲۵ بر ۲۳)، (۲۱ بر ۲۵)، (۱۶ بر ۲۵) و (۱۵ بر ۹) به سود سپاهان به پایان رسید، علیرضا مباشری بازیکن شماره ۲۰ این تیم، در ست سوم کارت زرد دریافت کرد.
,
علیرضا قریب، امید فولادی‌وندا، حسین پورکاشیان و علی‌اصغر حاج‌کاظمی به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم، ناظر فنی و ناظر داوری در بازی حضور داشتند.
,
 
,
*هورسان رامسر در این هفته لیگ استراحت داشت.
,
 
,
در پایان هفته سوم لیگ برتر تیم‌های سایپا، فولاد سیرجان و شهرداری ارومیه با 3 برد و 9 امتیاز در رتبه های اول تا سوم قرار گرفتند و سپاهان با 3 برد و 8 امتیاز جایگاه چهارم را به خود اختصاص داد.
,
تیم‌های شهرداری ورامین (2 برد و 7 امتیاز) و شهداب یزد (2 برد و 5 امتیاز) به ترتیب در رتبه های پنجم و ششم جدول لیگ برتر قرار گرفتند.
,
از سوی دیگر تیم‌های شهرداری گنبد، آذرباتری ارومیه و راه‌یاب ملل کردستان نیز در این هفته سومین ناکامی خود را تجربه کردند تا قبل از شهروند اراک، در جایگاه‌های دوازدهم تا چهاردهم جدول جای گیرند.
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه