اخبار داغ

استاندار زنجان:

با افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند به شدت برخورد می‌شود

با افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند به شدت برخورد می‌شود
استاندار زنجان با بیان اینکه به عنوان مدیر ارشد استان، مسئول کنترل بیماری کرونا هستم، گفت: با اقشار مختلف جامعه که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند به شدت باید برخورد شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش موج رسا; فتح‌اله حقیقی امشب در جلسه ستاد کرونا استان زنجان اظهار داشت: استانی که توانست حماسه عظیم یوم‌العباس که هر ساله با حضور بیش از نیم میلیون نفر از مردم زنجان و اقصی نقاط کشور و حتی کشورهای دیگر برگزار می‌شد را با کمک مردم، مدیریت کند قطعاً توان کنترل سایر امور مانند بیماری کرونا را هم دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی خاطرنشان کرد: اِشکال کار مدیران این است که اقدامات را ابتدا هیجانی شروع می‌کنیم اما در ادامه از نفس می‌افتیم در حالی که نباید در میانه راه، قطع کنیم بلکه اقدامات باید مستمر و عملیاتی باشد تا نتیجه دهد.

,

حقیقی با بیان اینکه کوتاهی در کارها 3 دلیل عمده دارد، افزود: این دلایل شامل ترس از قرار گرفتن در مقابل مردم، ترس از آلوده شدن به ویروس و نداشتن حس انجام کار است.

,

استاندار زنجان تصریح کرد: نباید از قرار گرفتن در مقابل مردم ترسید چون مسئول هستید و جامعه باید بداند که افرادی که پروتکل‌ها را رعایت کرده و ماسک می‌زنند به شدت از افرادی که ماسک نمی‌زنند، تنفر دارند.

,

وی تاکید کرد: همه ما مدیر هستیم و مسئولیت قبول کرده‌ایم لذا نباید از آلوده شدن به ویروس بترسیم بلکه باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جامعه حضور داشته و تذکارات را گوشزد کنیم.

,

استاندار زنجان با بیان اینکه بخشی از دلایل قرمز شدن وضعیت استان زنجان، متاثر از قرمز بودن استان‌های دیگر است، گفت: فرمانداران باید با فرمانداران شهرستان‌های هم‌مرز با استان‌های مجاور، هماهنگی و ارتباط تنگاتنگ داشته و از مراودات و رفت‌وآمدها جلوگیری کنند چرا که هیچ چیزی بالاتر و مهمتر از سلامتی مردم نیست.

,

وی اظهار داشت: مسئولان مرتبط با هر یک از بخش‌ها باید علت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بخش خود را بررسی کرده و نظارت جدی و کنترل کامل نسبت به رعایت حداکثری آن‌ها داشته باشند.

,

حقیقی تاکید کرد: نحوه توزیع ماسک‌های تولیدی در سطح استان باید برنامه‌ریزی شود تا تمام اقشار مردم در نقاط مختلف استان به ماسک، ضدعفونی‌کننده و اقلام بهداشتی، دسترسی داشته باشند.

,

مقام عالی دولت در استان زنجان با تاکید بر اینکه ماسک ارزان‌قیمت باید در اختیار مدارس و معلمان قرار گیرد تا به راحتی و با قیمت مناسب تهیه کنند، تاکید کرد: زنجان، توانایی تولید روزانه حتی یک میلیون قطعه ماسک را نیز دارد و باید از ورود ماسک از سایر استان‌ها جلوگیری شود.

,

وی ادامه داد: ماسک نباید در فروشگاه‌های فرهنگیان، بالای 1000 و در داروخانه‌ها بالای 1300 تومان به به فروش برسد ضمن اینکه در این زمینه باید اطلاع‌رسانی لامز به مردم انجام شود.

,

حقیقی تصریح کرد: با افرادی که از شرایط موجود در تامین مایحتاج مردم و بازار خرید و فروش و ساخت‌وساز مسکن، سوءاستفاده می‌کنند نیز باید برخورد شود.

,

** جمهوری اسلامی در یک جنگ نابرابر قرار گرفت

, ** جمهوری اسلامی در یک جنگ نابرابر قرار گرفت, ** جمهوری اسلامی در یک جنگ نابرابر قرار گرفت,

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس، گفت: جنگ تحمیلی به گواه تاریخ در 200 سال اخیر، یک جنگ بین‌المللی بود که بر علیه ملتی اتفاق افتاد که تنها گناه آن ملت، دفاع از یک آرمان و حقیقت مقدس بود.

,

وی اظهار داشت: در یک طرف این جنگ، استبداد، استکبار و دولت‌های عربی منطقه بودند که از هیچ کوششی دریغ نکردند و در طرف دیگر نیز جمهوری اسلامی ایران بود که در یک جنگ نابرابر قرار گرفت اما ملت رشید ایران در این جنگ بدون استفاده از هیچ مستشاری حتی یک وجب از خاک ملت را از دست ندادند.

,

حقیقی تصریح کرد: ملت ایران در ادامه مقاومت‌های خود امروز به حدی از خودکفایی در صنایع دفاعی رسیده که دنیای ظلم و ستم در حقیقت این خودکفایی، شبانه‌روز در افسردگی، ترس و لرز است.

,

وی با بیان اینکه در اوج جنگ تحمیلی، تمام کارهای مهم از جمله انتخابات که نیازمند مشارکت مردمی بود، انجام شد، خاطرنشان کرد: از وحدت و اتحاد که هدف امام خمینی(ره) در دوران جنگ بود و امروز هدف رهبر معظم انقلاب اسلامی است نباید غفلت کنیم و این وحدت و اتحاد که سبب افشای چهره دشمنان نظام و انقلاب به صورت بسیار شفاف و روشن شد و رشد و خلاقیتی که در بین مردم و جوانان ما ایجاد کرد را نباید دست کم بگیریم.

,

استاندار زنجان با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی گفت: از تمام مردم استان تقاضا می‌شود از عزیمت به مرزها خودداری کنند زیرا به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ سلامتی مردم به هیچ وجه امکان خروج از مرز و حضور در عتبات حسینی وجود ندارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه