اخبار داغ

استقلال 1 - الشرطه عراق 1؛

لیگ قهرمانان آسیا| ریمونتادای ناقص!/ کار صعود استقلال به بازی پایانی کشیده شد

لیگ قهرمانان آسیا| ریمونتادای ناقص!/ کار صعود استقلال به بازی پایانی کشیده شد
دیدار تیم‌های استقلال و الشرطه از رقابت‌های ACL 2020 با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  استقلال ایران در نخستین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به تساوی خارج از خانه یک بر یک مقابل الشرطه عراق رسید و پس از آن هم برابر الاهلی عربستان شکست خورد، اما آبی‌ها بعد از دو مسابقه استراحت به دلیل انصراف الوحده امارات از این رقابت‌ها، در مصافی حساس به دیدار تیم الشرطه عراق رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک پایان یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

شاگردان مجید نامجومطلق در اولین تجربه رسمی سرمربی‌گری وی در نیمه اول بازی ضعیفی را از خود نشان دادند و این تیم عراقی بود که با استفاده از عملکرد ضعیف فرشید باقری و فرشید اسماعیلی توانست نبض بازی را در اختیار گرفته و مسابقه را با پیروزی کنترل کند اما در نیمه دوم ورق برگشت و تعویض‌های سرمربی استقلال کارساز بود تا گل تساوی را نهایتا مطهری تعویضی وارد دروازه احمد باسیل کند.

,

با این تساوی، استقلال ۲ و الشرطه عراق ۵ امتیازی شدند و جایگاهشان در جدول بی تغییر ماند. الشرطه دوم و استقلال، سوم هستند. به این ترتیب، تکلیف صعود کنندگان جدول گروه A به هفته آخر کشیده شد.

,

استقلال با این تساوی اکنوی در رده سوم و قعر جدول باقی ماند تا معمای صعود پیچیده‌تر شود و همه‌چیز به اما و اگر کشیده شود. آبی‌ها روز چهارشنبه مقابل الاهلی عربستان یک بازی سخت را پیش رو دارند که برای صعود بایستی تیم صدرنشین گروه خود را حتما ببرند.

,

 

,

گروه A لیگ قهرمانان آسیا- فصل 2020 / هفته پنجم

,

یکشنبه: 99/06/30 ؛ ساعت 22:30
استادیوم: بین‌المللی خلیفه قطر/ بدون تماشاگر
داور: کو هیونگ‌جین(کره جنوبی)/ کمک‌ها: یون وانگ‌یئول و پارک سانگ‌جون/ داور چهارم: کیم هی‌گون.

,
,
,

 

,

استقلال 1
گل: امیرارسلان مطهری(68)

, استقلال 1, استقلال 1,
,

 

,

الشرطه عراق1
گل: مازن فیاض (26)

, الشرطه عراق1, الشرطه عراق1,
,

 

,

ترکیب الشرطه: احمد باسل، کرار عامر العباسی، سعد ناطق الناجی، علی فائز عطیه، مروان حسین (دقیقه ۶۲- جبار شاوکان)، مازن فیاض، محمد مزهر (دقیقه ۶۲-  جلال)، علی مهاوی، حسین خادم، سعد عبدالعامر و جاسم محمد.

, ترکیب الشرطه,

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، عارف غلامی، وریا غفوری، هروویه میلیچ، مسعود ریگی، آرش رضاوند (دقیقه ۵۸- ارسلان مطهری)، فرشید باقری (دقیقه ۴۶- علی کریمی)، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی و شیخ دیاباته.

, ترکیب استقلال,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه