اخبار داغ

مدیر آموزش و پروش سبزوار:

ظرفیت استفاده تمامی دانش‌آموزان از شبکه شاد وجود ندارد

ظرفیت استفاده تمامی دانش‌آموزان از شبکه شاد وجود ندارد
نصرآبادی گفت: متأسفانه شبکه شاد ظرفیت و گنجایش استفاده تمامی دانش‌آموزان را ندارد که باید مسئولین در این خصوص چاره‌اندیشی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ اسماعیل نصرآبادی مدیر آموزش‌وپرورش سبزوار شب گذشته در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به آموزش مجازی و استفاده دانش آموزان از شبکه شاد اظهار داشت: متأسفانه این شبکه ظرفیت و گنجایش استفاده همه دانش آموزان را ندارد که باید مسئولین در این خصوص چاره‌اندیشی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی در پاسخ به سؤال یکی خبرنگاران مبنی بر استفاده برخی معلمان از شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های خارجی برای آموزش تأکید کرد: استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی ممنوع بوده و این موضوع خط قرمز آموزش  پرورش است و در صورت مشاهده حتماً با آن برخورد خواهد شد.

,

نصرآبادی در ادامه بابیان اینکه در حال حاضر با پارادوکسی بر سر حضور در مدرسه و آموزش مجازی مواجه هستیم تصریح کرد: متأسفانه برخی از والدین از عدم حضور دانش آموزان در مدرسه گلایه دارند و برخی به حضور آن‌ها در مدرسه اعتراض می‌کنند.

,

مدیر آموزش‌وپرورش سبزوار با اشاره به اینکه متأسفانه به دلیل نبود اینترنت و یا و سائل آموزش مجازی برخی از دانش آموزان از تحصیل بازخواهند ماند ادامه داد: تمام تلاش ما بر این است که نگذاریم هیچ دانش‌آموزی از تحصیل بازبماند.

,

نصرآبادی در ادامه با اشاره کمبود فضای آموزش در سبزوار و نیاز به حضور خیرین مدرسه‌ساز تصریح کرد: در حال حاضر 7 واحد آموزشی در حال ساخت است که تا دو ماه آینده به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.

,

وی در خصوص بازگشایی مدارس و احتمال ابتلای دانش آموزان به کرونا بیان کرد: تا این لحظه در سبزوار دانش‌آموزی به ویروس کرونا مبتلا نشده است البته زود است در این موضوع نظر بدهیم و شاید نتیجه بازگشایی مدارس را در آینده‌ای نزدیک‌بینیم.

,

نصرآبادی در خصوص الزام دانش آموزان به استفاده از لباس فرم تصریح کرد: برای استفاده از لباس فرم در هیچ مدرسه‌ای الزامی نیست، اما پیشنهاد می‌کنیم دانش آموزان لباس فرم را تهیه کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه