اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز؛

اجرای بیش از 130 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس

اجرای بیش از 130 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس
زیدانلو گفت: به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، بیش از 130 عنوان برنامه فرهنگی، خدمات بهداشتی و محرومیت زدایی در سطح حوزه ها و پایگاه های شهرستان درگز اجرا خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ رسول زیدانلو، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز صبح امروز در نشست تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در سالن جلسات این ناحیه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: امسال در هفته دفاع مقدس، بیش از 130 برنامه فرهنگی توسط بسیجیان پایگاه‌های مقاومت شهرستان و بخش های تابعه برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,
وی با اشاره به جایگاه رفیع فرهنگ شهادت و خانواده های محترم شهدا گفت: یکی از برنامه های محوری حوزه های مقاومت، حضور بسیجیان در مراسم غباروبی گلزار مطهر شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران و برگزاری یادواره های شهدا در طول این ایام است.
,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز با اشاره به لغو رژه به علت شیوع بیماری کرونا تبیین کرد: با هماهنگی صورت گرفته با نهاد های نظامی و انتظامی و دیگر ادارات و نهاد ها، رژه امسال را به صورت خودرویی و با شکوه تر از هر سال برگزار خواهیم کرد.

,

زیدانلو در بخش های دیگری از سخنان خود تشریح کرد: ویزیت رایگان در مراکز خدمات بهداشتی، برگزاری کارگاه افزایش جمعیت، کارگاه هم کفو بودن زوجین برای ازدواج، نشست تبیین جایگاه و منزلت زن طراز انقلاب و برگزاری دورهمی زنانه با موضوع نقش بانوان در دفاع مقدس از جمله برنامه های معاونت بهداری و حوزه های مقاومت خواهران است.

,

وی افزود: نشست های بصیرتی و تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا و قرائت زیارت عاشورا، راه اندازی پویش دوستی هر جوان با یک شهید و برگزاری مسابقات نقاشی ویژه حلقات کودکان با موضوع دفاع مقدس از برنامه های فرهنگی پیش بینی شده در طول هفته دفاع مقدس است.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز در پایان خاطرنشان کرد: به همت بسیج سازندگی سپاه درگز اقدامات خوبی در راستای کمک مومنانه و مواسات و همدلی صورت گرفته که از جمله آنان می توان به تهیه و توزیع 70 سری جهیزیه، بیش از 1500 پک لوازم التحریر و تکمیل و تحویل منزل معسرین اشاره کرد که در این روز های مبارک به بهره برداری خواهند رسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه