اخبار داغ

حجت‌الاسلام ابراهیمی:

مشکلات امروز ناشی از کم‌رنگ شدن مفاهیم دفاع مقدس است

مشکلات امروز ناشی از کم‌رنگ شدن مفاهیم دفاع مقدس است
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: امروز برخی مدیران عالی کشور درصدد مال‌اندازوی و کسب ثروت هستند و این موضوع به جامعه هم کشانده شده و یادمان رفته که ارزش‌ها چیست و ثروت باید چگونه به دست بیاید و در چه مسیری هزینه شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز اظهار داشت: در دفاع مقدس رزمندگان، مدیران و فرماندهان و همه ملت هم به یاد خدا بودند و هم ثبات داشتند و هم مقاوم بودند؛ لذا چون این ویژگی‌ها را داشتند به پیروزی دست یافتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

وی افزود: متأسفانه بعد از دفاع مقدس که جامعه به رفاه رسید، خیلی از مدیران، مسئولان و برخی از مردم این اصول را فراموش کردند و به دنبال رفاه‌طلبی رفتند و برخی از اصول اسلامی و اعتقاد کم‌رنگ شدند؛ درصورتی‌که جامعه رفاه‌طلب نمی‌تواند مقاوم باشد.

,

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه رفاه باید در مسیر خدمت به مردم به کار گرفته شود، یادآور شد: امروز برخی مدیران عالی کشور درصدد مال‌اندازوی و کسب ثروت هستند و این موضوع به جامعه هم کشانده شده و یادمان رفته که ارزش‌ها چیست و ثروت باید چگونه به دست بیاید و در چه مسیری هزینه شود.

,

ابراهیمی بیان کرد: امروزه از مبانی و فرهنگ دفاع مقدس فاصله گرفته‌ایم و به خاطر همین ثبات و مقاومت و اعتقاداتمان نسبت به آن زمان کمتر شده است.

,

وی گفت: یک سری اتفاقاتی در این چند سال اخیر رخ داده که سبب بی‌اعتمادی مردم به بخشی از مسئولان شده است و این عدم اعتماد موجب شد تا در اقتصاد، فرهنگ و همکاری‌های اجتماعی دچار مشکل شویم.

,

به گفته عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز؛ اگر به حالت هشت سال دفاع مقدس بازگردیم، بسیاری از مشکلات امروز حل‌و‌فصل خواهد شد، ولی اگر همچنان مسیر فعلی را ادامه دهیم هرگز نخواهیم توانست مشکلات اقتصادی و اجتماعی را برطرف سازیم؛ زیرا در شرایط کنونی منافع فردی یا گروهی به تمام موضوعات دیگر اولویت دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه