اخبار داغ

کارشناس مسائل دینی در خراسان شمالی:

اعتقاد به وعده‌های الهی و مدیریت بی نظیر امام، باعث پیروزی ما در جنگ تحمیلی بود

اعتقاد به وعده‌های الهی و مدیریت بی نظیر امام، باعث پیروزی ما در جنگ تحمیلی بود
خالمحمد آخوند سرفراز گفت: امام(ره) به عنوان رهبرانقلاب با درایت خود جنگ را مدیریت کردند و اگر رهبری هوشمندانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در جنگ تحمیلی وجود نداشت، دفاع مقدس منجر به شکست می‌شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خالمحمد آخوند سرفراز، مدیر حوزه علمیه هدایتی کلاته ابریشم از توابع شهرستان راز و جرگلان در گفتگو با خبرنگار عصر اترک ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس به محضر مقام معظم رهبری و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی بین ایران و عراق اظهار داشت: اعتقاد داشتن برادران ما به تحقق وعده های الهی  در جنگ تحمیلی باعث پیروزی و سربلندی رزمندگان و شهدای دفاع مقدس شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , عصر اترک,


آخوند سرافراز افزود: در جنگ‌های رسول‌الله(ص) نیز اکثرا تعداد سربازان اسلام نسبت به کفار کم بود اما چیزی که موجب پیروزی و موفقیت مسلمانان می‌شد اعتقاد به وعده‌های الهی بود.

,
,

 

,

آخوند سرفراز تصریح کرد: رمز و راز، بزرگی و هیبت جامعه اسلامی، زنده نگهداشتن روحیه ایثار و شهادت  است که در دوران دفاع مقدس همه امت اسلامی ایران و حتی ادیان دیگر پای دفاع از این کشور آمدند و اهل تسنن هم به عنوان کسانی که جان و مال و ناموسشان در این کشور بود جانانه دفاع کردند.

,

 

,

کارشناس مسائل دینی در حوزه اهل سنت استان اضافه کرد:حضور رزمندگان اهل سنت در جبهه و دفاع از میهن عزیزمان و تقدیم نمودن شهدای اهل سنت؛ نشانه‌ای از بصیرت رزمندگانی است که به دور از تعصبات مذهبی بر سر اهداف مشترک ملی و دینی خود ایستاده بودند که اینها همه نشان دهنده وحدت واقعی و عملی بین ملت ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

,

 

,

وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام اعم از شیعه و سنی و  از هر نژاد و دینی دوشادوش یکدیگر با اطاعت از رهبری جنگیدند، عنوان کرد: امروز همه باید به راه و شیوه شهدا و اطاعت پذیری از مقام معظم رهبری توجه داشته باشند و به رهنمودهای معظم له در همه ی مسائل کشوری بیش از پیش جامعه عمل بپوشانند.

,

 

,

به گزارش عصر اترک،خراسان شمالی 29 شهید اهل سنت را تقدیم آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نموده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه