اخبار داغ

مسئول پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه رزن:

جریان تحریف به دنبال بیان غیر واقعی معارف دفاع مقدس است

جریان تحریف به دنبال بیان غیر واقعی معارف دفاع مقدس است
علی جعفری گفت: جریان رسانه ای دشمن به دنبال بیان غیر واقعی مسائل دفاع مقدس است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی جعفری، مسئول پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه ناحیه رزن در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان، اظهار کرد: دفاع مقدس به عنوان نمونه ای از تعالی ملت ایران پس از انقلاب اسلامی و تاثیر این حرکت عظیم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با اشاره به حضور گسترده جوانان و نوجوانان در ایام دفاع مقدس بخصوص از شهرستانهای رزن و درگزین، ادامه داد: مسیری که امام خمینی ره با روح بلند خود پیش روی ملت ایران گشود موجب سرافرازی روحی و تعالی عمیق نسل جوان شد.

,

جعفری بیان واقعیتهای دفاع مقدس و معارف آن را نیازمند نهضت عظیم دانست و گفت: این یک ضرورت است که نسل جوان و عموم مردم از رویدادهای مهمی که در حوزه دفاعی و سیاسی ایام دفاع مقدس صورت گرفته است آگاهی داشته باشند.

,

این رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه جریان رسانه ای دشمن به دنبال بیان غیر واقعی مسائل دفاع مقدس است، افزود: جریان تحریف می کوشد حقایق را تحریف و از کوچکترین مسائل برای نا امیدی مردم به انقلاب استفاده کند.

,

جعفری نقش و کارکرد رسانه ها در آگاه کردن نسل جدید نسبت به رشادتهای رزمندگان اسلام را مهم دانست و گفت: حضور پیشکسوتان جهاد و ایثار در عرصه روشنگری و بیان رویدادهای دوران دفاع مقدس یک واقعیت مهم است.

,

وی دفاع مقدس را دورانی درخشان و مهم در تاریخ ملت ایران دانست و گفت: باید روزهایی که همه کشورهای غربی و شرقی در حمایت از صدام بعثی در برابر کشور عزیزمان قرار گرفتند توسط ابزارهای رسانه ای جدید برای مردم و جوانان تبیین شود.

,

مسئول پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه ناحیه رزن و درگزین با تشریح نقش و جایگاه رزمندگان این شهرستان در دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: رزمندگان فرهنگی و دانش آموز شهرستان رشدتهایی مانگدار از خود در لشکر انصارالحسین(ع) برجای گذارده اند.

,

وی افزود: جریان تحریف می کوشد حقایق را تحریف و از کوچکترین مسائل برای نا امیدی مردم به انقلاب استفاده کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه