اخبار داغ

نماینده مردم آمل در مجلس اعلام کرد؛

ساخت مسجد در ۳ منطقه محروم آمل/پایش سلامت در رضوان ۳۸

ساخت مسجد در ۳ منطقه محروم آمل/پایش سلامت در رضوان ۳۸
گفت: برای محله رضوان 38 زمین 200 متری را ردیف بودجه مشخص شده و قول آن داده شده که هم مسجد باشد و هم خانه بهداشت مهیا شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، رضا حاجی پور صبح امروز در بازدید از منطقه رضوان 38 آمل اظهار کرد: در خیابان امام رضا (ع)  زندگی می کنم و تا حدودی از مشکلات این منطقه با خبر هستیم، اما با بازدید حضوری در این کوچه برای خودم و مسئولین این شهرستان متاسفم که به واسطه این مردم در موقعیت‌های خاص رای می گیریم و یا در خدمت رسانی از آنان همراهی می خواهیم، اما همچنان این منطقه محروم است.

وی با بیان اینکه وظیفه نماینده مجلس قانون گذاری، نظارت و  مطالبه گری است، عنوان کرد: از تمام ارگان ها  بنیاد مسکن و می خواهم همکاری و ساماندهی این منطقه فعالیت کنند، بنیاد مسکن، سازمان شهرسازی و یا به این واسطه هر اداره ای لازم است بایستی همکاری داشته باشند تا در جهت حل مشکلات جمع شویم.
 
تصویب ساخت سه مسجد در مناطق پرحاشیه
نماینده مردم امل در مجلس از تصویب ساخت سه مسجد خبر داد و افزود: برای رضوان 38 زمین 200 متری را ردیف بودجه مشخص شده و قول ان داده شده که هم مسجد باشد و هم خانه بهداشت مهیا شود، یک مسجد در امت اباد و یک مسجد در شاد محل بعد از پل هوایی نیز ساخته خواهد شد.

وی تصریح کرد: اعضای شورای شهر، شهردار و خصوصا فرماندار باید حضور پیدا کنند و در حد توان به مشکلات این منطقه رسیدگی کنند.

 
ویزیت رایگان در رضوان38
رئیس هیئت پزشکی ورزشی امل نیز با اشاره به اینکه هئیت پزشکی ورزشی در راستای اهداف خود اقدام به طرح پایش سلامت اسکلتی و قامتی پردخته است، گفت: در جهت پایش ناهجاریهای اسکلتی، وزنی، حرکتی و قامتی در مناطق کم تر برخوردار و محروم این بار به رضوان 38 امدیم تا این مشکلات را رسیدگی کنیم.

مهدی فتحی با بیان اینکه شاهد استقبال خوبی وبدیم، عنوان کرد: خوشبختانه با رسانه ای شدن این موضوع استقبال خوبی در این منطقه شاهد بودیم شده است.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی امل تصریح کرد: این طرح از سال 98 شروع شد و از سال 99 استارت جدی تر زدیم، پزشک عمومی و متخصص برای ویزیت رایگان در این مناطق در کنارش برنامه های دیگرداوطلب می شوند.

وی  ادامه داد: در راستای کمک به مناطق کم برخوردار هیئت پزشکی ورزشی امروز در منطقه رضوان 38 طرح پایش را انجام دادیم که اتحادیه صنفی ارایشگران امل هم داوطلبانه اقدام به اصلاح سر و صورت پرداختند.
 
آرایشگران آملی پیشقدم  در کار خیر

مهرداد زکریا پور رئیس صنف ارایشگران امل نیز در ادامه گفت: از ابتدای شروع کرونا بخاطر کمک به کادر درمان و بیماران این حوزه جرقه کار خیر زده شد و در اسفند ماه به همراه 15 نفر ارایشگران به بیمارستان امام خمینی ره رفتیم و به اصلاح سر و صورت پرداختیم.

وی با بیان اینکه هرکسی در هر حرفه ای می تواند کارخیرخواهانه انجام دهد، عنوان کرد: در هر جایی که کار خیر باشد لبیک می گوییم، در منطقه آسیب مانند امت اباد و رضوان 38 مناطق محروم هستن که باید کارهای خداپسندانه انجام شود، در دو هفته قبل نیز در ولایت 8 نیز با همکاران به این منطقه رفتیم .

رئیس صنف ارایشگران امل  تصریح کرد: اگر 500 متقاضی داشته باشیم  همکارانم با اشتیاق فعالیت می کنند، امروز نیز 50 نفر بداوطلبانه ارئه خدمت کنیم.

وی از مشکلات ارایشگران خاطرنشان کرد: با وجود اینکه قشر ضعیفی هستند اکثریت در مغازه های اجاره ای فعالیت می کنند در روزهای کرونایی تعطیل شده بودند، اما هیچ حمایتی به این قشر نشد و هیچ تسهیلاتی داده نشده با وجودی که گفته شده وام می دهیم بعد از 7 ماه هنوز هیچ امتیازی داده نشده است.

زکریاپور از  فعالیت هزار و 300 ارایشگاه در امل خبر داد و اظهار کرد: خوشبختانه در یک سال گذشته فقط فعالیت مختص بخود خود انجام می دهند، فعالیت های مانند تتو انجام نمی شود، اما پاکسازی پوست و خدماتی مانند این مشکلی ندارد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
, تصویب ساخت سه مسجد در مناطق پرحاشیه, تصویب ساخت سه مسجد در مناطق پرحاشیه,
,
,
,
,
,
, ویزیت رایگان در رضوان38, ویزیت رایگان در رضوان38,
,
,
,
,
,
,
,
,
, آرایشگران آملی پیشقدم  در کار خیر, آرایشگران آملی پیشقدم  در کار خیر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه