اخبار داغ

مدیر کل فنی حرفه ای لرستان:

مرکز مهارت آموزی در دانشگاه فرهنگیان لرستان ایجاد می‌شود

مرکز مهارت آموزی در دانشگاه فرهنگیان لرستان ایجاد می‌شود
آذرخش، مدیر کل فنی حرفه ای لرستان گفت: اعطای مجوز تاسیس مرکز مهارت آموزی و مشاوره شغلی به دانشگاه فرهنگیان به منظور توانمندسازی دانشجو معلمان و مربیان موسسات آموزش عالی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، محمدرضا آذرخش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای همکاری و ارتقای شایستگی، حرفه ای دانشجو معلمان در جلسه ای با حضور مسئولین دانشگاه فرهنگیان لرستان و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان، تفاهم نامه ی همکاری مشترک به امضا رسید که بر توسعه و گسترش همکاری های بین دانشگاه فرهنگیان و اداره کل فنی و حرفه ای استان تاکید شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

وی افزود: وظیفه ما در مورد نهادینه کردن فرهنگ کار یک تکلیف ملی است و تلاش شده است تا آموزش های مهارتی به کلیه سطوح و لایه‌های اجتماعی نشر داده شود.

,

مدیرکل فنی و حرفه ای لرستان تصریح کرد: هدف از این تفاهم نامه اعطای مجوز تاسیس مرکز مهارت آموزی و مشاوره شغلی به دانشگاه فرهنگیان به منظور توانمندسازی دانشجو معلمان و مربیان موسسات آموزش عالی است.

,

علی آقایی جودکی سرپرست دانشگاه فرهنگیان لرستان نیز انعقاد این تفاهم نامه را گامی بلند در راستای کیفیت بخشی به امر آموزش دانست و افزود: فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان، معلمان بالقوه ای هستند که طی چهار تا شش سال آموزش مستمر به دستگاه بزرگ آموزش و پرورش وارد می شوند.

,

وی با تأکید بر لزوم آموزش مهارتی در کنار آموزش های تئوری به دانشجو معلمان بیان کرد: بعضی از دانشجو معلمان قطعا باید در مدارس روستایی و عشایری مشغول به خدمت شوند که باید مهارت هایی در زمینه های مختلف فرابگیرند تا بتوانند در مسائل اجتماعی نیازهای روزمره را مدیریت کنند.

,

جودکی با اشاره به رسالت مهم دانشگاه فرهنگیان در راستای ارتقای شایستگی حرفه ای معلمان اظهار داشت: همه ارگان ها و دستگاه ها باید این دانشگاه را در وظیفه خطیری که به عهده دارد یاری نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه