اخبار داغ

سلیمی:

مجلس علت تخریب زیرساخت های دور زدن تحریم ها را بررسی می کند

مجلس علت تخریب زیرساخت های دور زدن تحریم ها را بررسی می کند
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون انرژی مأموریت پیدا کرد تا علت تخریب زیرساخت‌های دور زدن تحریم‌ها را ریشه یابی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علیرضا سلیمی با اشاره به نشست امروز صبح هیأت رئیسه با رؤسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس گفت: در این جلسه اولویت‌های کاری کمیسیون انرژی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مأموریت‌هایی به این کمیسیون داده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: کمیسیون انرژی مأموریت پیدا کرد تا علت تخریب زیرساخت‌های دور زدن تحریم‌ها را ریشه یابی کند.

,

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: در این جلسه به کمیسیون انرژی مأموریت داده شد که پیگیری‌های لازم را برای تخصیص یارانه بیشتر به مشترکانی که انرژی کمتری مصرف می‌کنند تخصیص یابد.

,

سلیمی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اولویت‌های کاری مشخص شده برای کمیسیون انرژی در این جلسه بازبینی و بررسی قراردادهای بزرگ در حوزه انرژی و همچنین پیگیری موضوع فروش گاز به کشورهای همسایه بود.

,

وی افزود: در این جلسه همچنین به کمیسیون انرژی مأموریت داده شد تا موضوع تاسیس صندوق توسعه و همچنین مقاوم سازی تجهیزات در حوزه انرژی را پیگیری کند.

,

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: علاوه بر موضوع تعیین اولویت‌های کاری کمیسیون انرژی موضوع اصلاح ساختار بودجه که در سال 97 از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح شد و به دولت 4 ماه فرصت داده شد تا این اصلاح را انجام دهد اما این کار صورت نگرفت، مورد بحث قرار گرفت.

,

سلیمی خاطرنشان کرد: در این جلسه این موضوع مطرح شد که با توجه به این که اصلاح ساختار را در بودجه انجام نداده مجلس مصمم است تا در بودجه سال 1400 اصلاح ساختار بودجه را انجام دهد.

,

وی در پایان گفت: پس از این جلسه، جلسه ناظران هیأت رئیسه نیز برگزار شد و کلیت این جلسه این بود تا سازوکارهایی در مجلس تعیین شود تا در هزینه‌ها صرفه‌جویی داشته باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ک

,

منبع:فارس

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه