اخبار داغ

به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس؛

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در نهاوند برگزار شد

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در نهاوند برگزار شد
به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس صبحگاه مشترک نیروهای مسلح نهاوند برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ همزمان با چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس با حضور بسیجیان، نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولان مراسم صبحگاه مشترک در سپاه نهاوند برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

سرهنگ علی مختاری، فرمانده سپاه نهاوند در این مراسم گفت: هیچگاه در مقابل دشمن تسلیم نخواهیم شد و با تدابیر رهبر معظم انقلاب از همه عرصه‌های سخت عبور خواهیم کرد.

,

, ,

وی اظهار داشت: جنگ حق و باطل ادامه دارد و مستکبران باید بدانند هدف انقلاب اسلامی مشخص است و با قدرت به مسیر پر افتخار خود ادامه می دهد.

,

فرمانده سپاه نهاوند افزود: راه مقابله با استکبار قوی شدن است و باید در همه عرصه ها قوی باشیم و در مقابل دشمنان بایستیم.

,

, ,

وی گفت: دشمن در این سال ها از انقلاب اسلامی ضربه های زیادی خورده است و متوجه شده که شرایط با سال های اوایل انقلاب تفاوت دارد.

,

مختاری اظهار داشت: امروز ایران اسلامی به برکت دفاع مقدس در اوج اقتدار است و با مقاومت و ایستادگی و با روحیه جهادی پیشرفت های زیادی کرده است.

,

, ,

وی ادامه داد: دشمنان به خوبی می دانند که اگر بر ضد کشور اسلامی اقدامی کنند با پاسخ کوبنده فرزندان غیور ایران اسلامی مواجه خواهند شد.

,

فرمانده سپاه نهاوند در پایان عنوان کرد: در عرصه های مختلف نظامی با اتکا به توان داخلی پیشرفت های خوبی کردیم و این پیشرفت ها در عرصه های دیگر هم باید ادامه یابد.

,

, ,

دشمن همواره در حال توطئه است

, دشمن همواره در حال توطئه است, دشمن همواره در حال توطئه است,

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی، امام جمعه نهاوند نیز در این مراسم گفت: رزمندگان اسلام در دفاع مقدس با پیروی از دین خدا و با ایمان و شجاعت در مقابل استکبار ایستادند.

,

وی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان با توطئه های مختلف سعی در ضربه زدن به کشور داشتند و با تحریم و فشار و تهدید سعی در پیاده کردن نقشه های خود دارند.

,

, ,

مغیثی گفت: دشمن همیشه در حال برنامه ریزی و توطئه است و برنامه آنها فشار حداکثری و ایجاد ناامنی است و سعی در تفرقه و ایجاد مشکل دارند.

,

وی بیان داشت: مردم و مسئولان باید نقشه های دشمنان را به خوبی بشناسند و با بصیرت و آگاهی نقشه های آنها را خنثی کنند.

,

, ,

امام‌ جمعه نهاوند در پایان اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصت خوبی برای بیان دستاوردهای دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان ایران اسلامی برای نسل جوان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه