اخبار داغ

پرسپولیس می تواند حرف اول را در آسیا بزند

عربشاهی: در بازی با الدحیل برگ برنده دست پرسپولیس است/ باید صدرنشین صعود کنیم

عربشاهی: در بازی با الدحیل برگ برنده دست پرسپولیس است/ باید صدرنشین صعود کنیم
پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس می تواند حرف اول را در آسیا بزند و باید صدرنشین صعود کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ضیا عربشاهی درباره رقابت امشب الدحیل با پرسپولیس اظهار داشت: الدحیل یکی از تیمهایی است که بخوبی هزینه کرده و به دنبال کسب مقام است. تیم پرسپولیس هم نسبت به فصل قبل تغییراتی داشته و ۶ بازیکن جدید گرفته است. بازیکنان جدید یحیی گل محمدی در بازی اول خود کمی ناهماهنگ بودند اما در بازی دوم در مقابل التعاون هماهنگی خوبی بدست آوردند. همچنین کارهای تیمی، تاکتیکی و ترکیبی تیم در بازی دوم پرسپولیس بهتر نمایش داده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: تیم پرسولیس انگیزه دارد زیرا دارای ۴۰ میلیون هوادار است و می تواند حرف اول را در آسیا بزند و شایستگی و شخصیت قهرمانی را دارد. این تیم در زمان برانکو تا فینال هم پیش رفت اما به دلیل بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تیم با مشکل مواجه شد. ما می توانیم ثابت کنیم که پرسپولیس بی دلیل دارای این تعداد هوادار نیست و یک تیم مردمی است.

,

عربشاهی درباره بازی امشب به شنوندگان رادیو ورزش تاکید کرد: بازی امشب دشوار است اما قول می دهم تمام هم و غم بازیکنان پیروزی در مقابل الدحیل است تا با برد بازی از صدر جدول به بازی های بعدی صعود کنند.

,

این پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به شرایط الدحیل تصریح کرد: الدحیل دارای بازیکنان خوبی است. خوشبختانه بازیکن ملی پوش این تیم، مهدی بن عطیه در این بازی حضور ندارد. کادر فنی گل محمدی حتما الدحیل را آنالیز کرده اند و نقاط قوت و ضعف آنها را می دانند. پرسپولیس با شناسایی التعاون بخوبی توانست عمق دفاع را ببندند و سرلک و کامیابی نیا اجازه خودنمایی به آنها را ندادند. مطمئنا در رقابت با الدحیل هم برگ برنده با پرسپولیس است.

,

عربشاهی در پایان تاکید کرد: مهم بالا رفتن پرچم کشورمان است و هر ۴ تیم نماینده ما فرقی با هم ندارند و امیدواریم تیم های ایرانی بتوانند به دور بعد صعود و خودشان را ثابت کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه