اخبار داغ

مدیرکل بنیاد حفظ ارزش های دفاع مقدس اصفهان خبرداد؛

برگزاری همه برنامه های بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با رعایت پروتکل های بهداشتی

برگزاری همه برنامه های بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با رعایت پروتکل های بهداشتی
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان گفت: برنامه های متعددی برای بزرگداشت دفاع پیش بینی شده بود که با توجه به شرایط جامعه تغییر پیدا کرده و همه برنامه های امسال با حفظ پروتکل ها انجام می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ سردار مجتبی  شیروانیان صبح امروز در آیین تجلیل و تکریم سراسری بیش از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت که به صورت ویدئوکنفرانس در سراسر کشور برگزار شد، اظهار کرد: دفاع مقدس ما ۴۰ ساله شد، در چنین روزی دشمن بعثی به کشور ما حمله کرد، رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس امروز به عنوان سرمایه مملکت شناخته می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان گفت: آیین بزرگداشت امسال به دلیل شرایط جامعه نسبت به سال های گذشته تغییر پیدا کرده است و برنامه امروز با رعایت پروتکل های بهداشتی در فصای باز برگزار شد.

,

وی افزود: ۴۰ سال قبل تجاوز حزب بعث عیله ملت ایران که تازه انقلاب کرده بود و انتظار حمله‌ای را نداشت، آغاز شد؛ غافل گیرانه بود، اما پس از تجاوز در اولین ساعات امام(ره) فرموددند که دشمنی امده و یک سنگی را در چاه انداخت.

,

سردا شیروانیان بیان کرد: برنامه ریزی دشمن این بود که با توجه به شرایط کشور، در دوه هفته کشور را تصرف کنند، شاید برآورشان درست بود اما به لطف الهی و نفس قدسی امام خمینی(ره) نقشه های شومشان نقش بر آب شد.

,

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان با توضیح اینکه پس از این فرمایش امام راحل مردم در کمترین فرصت آماده مقابله با بعثی ها شدند، تصریح کرد: هر کسی به هر توان حضور پیدا کرد و ملت ایران اثبات کرد که برآورد دشمن اشتباه بوده است.

,

سردار شیروانیان ادامه داد: جنگ ما بر گرفته از قیام امام حسین بود و ما الگو داشتیم خیلی زود رزمندگان و مردم ما سازماندهی شدند و عملیات ها یکی پس از دیگری انجام شد.

,

وی با بیان اینکه پس از آزادسازی خرمشهر تنبیهه متجاوز آغاز و منجر به صادر شدن قطعنامه ۵۹۸ شد، اضافه کرد: روزی که قطعنامه ۵۹۸ پذیرفته شد که یک سانتیمتر از خاک در اشغال دشمن نبود، دنیا متوجه اشتباهات راهبردی خود شد.

,

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان افزود: دانشگاه دفاع مقدس باعث شد بچه‌های ما امروز  ماهواره نور را به فضا پرتاب کنند، همه ما در هر جایگاهی که هستیم باید برای حفظ آثار ارزش های دفاع مقدس کمک کنیم و تکلیف مسئولان در این زمینه از مردم بیشتر است، مردم پس از دفاع مقدس تا امروز وظیفه خود را کامل انجام دادند.

,

سردار شیروانیان بیان کرد: اگر کوتاهی کنیم باید پاسخگوی شهدا و خانواده های آن ها باشیم، برنامه های متعددی برای بزرگداشت دفاع پیش بینی شده بود که با توجه به شرایط جامعه تغییر پیدا کرد و همه برنامه های امسال با حفظ پروتکل ها انجام می شود.

,

وی با بیان ایننکه بسیاری از برنامه ها در فضای مجازی و تلویزیون برگزار می شود و برنامه های امسال تا  تا ۲۲ اسفند ماه ادامه خواهدداشت، اضافه کرد: هر سال اولین برنامه رژه نیروهای مسلح بود که امسال با توجه به وضعیت کرونا لغو شد اما نکوداشت رزمندگان با حضور مجازی رهبر انقلاب برگزار می شود.

,

سردار شیروانیان با بیان اینکه استان اصفهان ۳۰۰ هزار رزمنده به جبهه ها اعزام کرده و ۲۳ هزار شهید دارد، تصریح کرد: نمایشگاه نقش مردم استان اصفهان امروز با رعایت پروتکل های بهداشتی افتتاح می شود، نمایشگاه اصفهان که نقش مؤثری در دفاع مقدس داشته است باید بسیار زودتر در دهه ۷۰ تاسیس می شد، اما امروز «یک یا حسین دیگر مانده تا این نمایشگاه پایان یابد».

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه