اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع):

دفاع مقدس نماد قدرت اسلام در برابر استکبار جهانی است

دفاع مقدس نماد قدرت اسلام در برابر استکبار جهانی است
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: ایستادگی در جنگ تحمیلی نماد قدرت اسلام در برابر کفر جهانی را نشان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری صبح امروز در مراسم رژه موتوری که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد اظهار کرد: آنچه انقلاب اسلامی ما را تا به امروز به پیروزی رساند ایستادگی و مقاومت مردم ما  در مقابل تمامی استکبار جهانی بود.

وی  با اشاره به اینکه در طول چهل سال انقلاب اسلامی جنگ ها و فتنه های زیادی علیه جمهوری اسلامی رخ داد تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ما تا کنون درمقابل همه ابر قدرت های شرق و غرب ایستاده است.

 اکبری با اذعان بر اینکه در 31 شهریور سال 59 با حمله رژیم بعث عراق همه زنان و مردان شیر دل ما در مقابل تمامی استکبار جهانی استادند عنوان کرد: به تعبیر امام راحل ما انقلاب را در هشت سال دفاع مقدس به دنیا صادر کردیم تا مظلومیت خویش را در هشت سال دفاع مقدس به دنیا نشان دهیم  و ابهت دو ابر قدرت شرق و غرب در حد هشت سال دفاع مقدس شکسته شد.

 وی ادامه داد: در همین راستا مردم استان ولایت مدار چهارمحال و بختیاری با تقدیم بیش از دو هزار و  440 شهید عزیز و گرانقدر اعم از سرداران و فرمانداهان و امیران تقدیم کردند تا به  پیروزی دست پیدا کردیم.
 
اکبری خاطر نشان کرد: تمام دنیا به این نتیجه رسیدند که نظام جمهوری اسلامی امروز یکی از قدرت های مهم در منطقه و در سطح جهان است.

وی با تاکید بر اینکه امروز امکانات و تجهیزات  ما در مقایسه با دوران انقلاب  و شروع جنگ تحمیلی نیست گفت: اقتدار نیروهای مسلح ما  به خاطر وجود مقام معظم رهبری است که این بازدارندگی و این مشیت آهنین را نشان می دهد.

اکبری افزود: این امادگی در سطح تمامی نیروهای مسلح و در تمامی استان چهارمحال و بختیاری در غالب سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) و نیروی مقتدر استان وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: امسال به دلیل وجود بیماری کرونا همچون سال های گذشته وجود نیروی انسانی در رژه محدود و لذا تلفیقی از امکانات و تجهیزات نظامی و کمک های مومنانه مردم استان چهارمحال و بختیاری در مقابل تمثال امام راحل با مقام معظم رهبری و شهدا مسئولین استان رژه خواهند رفت.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) گفت: کمک های مواسات و مونانه مردم استان چهارمحال و بختیاری که از ابتدای شروع رزمایش مواسات و کمک مومنانه به فرمان مقام معظم رهبری تا کنون بالغ بر 55 میلیارد تومان کمک های مردمی جمع اوری شد و تقدیم نیازمندان و اسیب دیدگان از ویروس کرونا قرار گرفت.

سردار اکبری اظهار کرد: امروز توفیق داریم به همت بسیجیان عزیز و کمک هایی که که توسط سپاه جمع اوری شد بالغ بر چهار هزار بسته معیشتی و هزار بسته لوازم التحریر جمع آوری و بعد از رژه به شهرستان های ده گانه استان انتقال داده می شود.

وی یادآور شد: ما در کنار مردم هستیم تا زمانی که نیاز باشد همچون دوران دفاع مقدس که مردم عزیز کشور ما پشتیبان رزمندگان و حامیان رزمندگان بودند و امروز این نیروهای مسلح و رزمندگان نیروهای مسلح تا هر جایی که نیاز باشد در کنار مردم هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,



انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه