اخبار داغ

امام‌جمعه ملایر:

دفاع مقدس، امروز در عرصه اقتصادی است/وحدت ملی حول محور ولایت، شاه‌کلید موفقیت کشور

دفاع مقدس، امروز در عرصه اقتصادی است/وحدت ملی حول محور ولایت، شاه‌کلید موفقیت کشور
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر برقراری گفت: شاه‌کلید موفقیت کشور دیروز و امروز و آینده وحدت ملی حول محور ولایت‌فقیه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر برقراری، امام‌جمعه ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، با تبریک فرار رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس برگ زرینی از تاریخ انقلاب جلوی چشم همه ملت و مسئولین است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با اشاره به مهم‌ترین ثمرات دوران جنگ تحمیلی بیان کرد: دفاع مقدس ثابت کرد که در هنگام هجمه ظالمانه و مستبدانه بر یک ملت، احساس تکلیف و توجه به ندای رهبری می‌تواند راه گشای کار باشد.

,

امام‌جمعه ملایر افزود: در دوران دفاع مقدس مردم ایران در میدان مقاومت دست وحدت و همدلی به هم دادند و در مقابل ظالمان ایستادگی کرده و پیروز شدند.

,

وی گفت: دفاع مقدس به ما نشان داد که هیچ دست چدنی نمی‌تواند در کشور نفوذ پیدا کند، به‌شرط اینکه ما حول محور ولایت‌فقیه جمع‌شویم و با وحدت اهل مقاومت و ایستادگی باشیم.

,

حجت‌الاسلام برقراری ازخودگذشتگی و ایثار را از ویژگی‌های بارز دوران دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: دفاع مقدس یعنی دفاع از ارزش‌ها، تمامیت ارزی، مرزها و امنیت کشور با نیت خدایی که ما ثمره این امر رسیدن به آرامش و آسایش ملت است.

,

وی بابیان اینکه جنگ امروز تمام‌شده اما مبارزه همچنان باقی است، تصریح کرد: امروز هم اگر بخواهیم در این تحریم‌ها و تهدیدهای اقتصادی دشمن پیروز شویم باید همان اسوه و الگوی دفاع مقدس را مدنظر قرار دهیم.

,

امام‌جمعه ملایر دفاع مقدس امروز را توجه دستورالعمل‌های رهبری در مسئله اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: اگر ما روزگاری جنگ مقاومتی داشتیم و پیروز شدیم امروز هم باید در اقتصاد مقاومتی با تمام توان و با وحدت و همدلی مقاومت کنیم.

,

وی افزود: کشور ما دارای شرایط خاص و منابع غنی دارد و می‌تواند آحاد ملت را از مشکلات فشارهای دشمنان حفظ کند و لازمه آن اتحاد مردم و مسئولین است.

,

حجت‌الاسلام برقراری تأکید کرد: همه ارکان و مردم و مسئولین امروز باید دست‌به‌دست هم دهند و دفاع مقدس اقتصادی و فرهنگی را به نمایش بگذارند تا جهان شاهد پیروزی ایران اسلامی در این دو عرصه باشد.

,

وی بابیان اینکه این راه وحدت و همدلی همراه حرف اول را می‌زند، عنوان کرد: از دلایل هم پیروزی در دفاع مقدس وحدت حول محور ولایت‌فقیه بود و امروز هم همان وحدت همچنان باید ادامه داشته باشد.

,

امام‌جمعه ملایر گفت: ما باید از این رمز موفقیت به نحو احسن استفاده کنیم و حرف ولی‌فقیه زمین بماند و شاه‌کلید موفقیت کشور دیروز و امروز و آینده وحدت ملی حول محور ولایت‌فقیه است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه