اخبار داغ

تقدیر از فدراسیون تکواندو در نشست ستاد مبارزه با کرونا در ورزش/ پولادگر: این موفقیت نتیجه عملکرد 40 ساله بود

تقدیر از فدراسیون تکواندو در نشست ستاد مبارزه با کرونا در ورزش/ پولادگر: این موفقیت نتیجه عملکرد 40 ساله بود
در نشست ستاد مبارزه با کرونا در ورزش از فدراسیون تکواندو تقدیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سی‌ و دومین جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش، امروز به میزبانی فدراسیون تکواندو در سالن جلسات این محل برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این نشست سیدمحمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو، فضل‌الله باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی، مهدی گودرزی رئیس فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه، پیمان فخری نماینده کمیته ملی المپیک، محمد اسد مسجدی سرپرست فدراسیون پزشکی-ورزشی، علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی و محمد علیپور رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی، کوروش صبوریان سرپرست و بهرام ساوه شمشکی دبیر فدراسیون اسکی، پورسعید اصفهانی نماینده فدراسیون تنیس، زهرا اینچه‌درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک حضور داشتند.

,

در این نشست از فدراسیون تکواندو به واسطه انتخاب به عنوان فدراسیون برگزیده جهان تقدیر شد و محمد اسد مسجدی سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی، لوح یادبودی را به وی ارائه داد.

,

پولادگر در این نشست گفت: موفقیتی که برای فدراسیون تکواندو افتاد، گزارشی از عملکرد ۴۰ ساله و نتیجه زحمات تمام عوامل این فدراسیون بود.

,

وی افزود: فدراسیون جهانی روی دو نکته تایید داشت که بنیه علمی تکواندو در کشور تقویت شود و سرمایه گذاری هم در رده‌های سنی پایه صورت بگیرد. این موفقیت را به همه جامعه ورزش تبریک می‌گویم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه