اخبار داغ

رئیس جهاد کشاورزی استان زنجان:

متخلفان حوزه نهاد‌ه‌های دامی به تعزیرات معرفی شدند/ مشکل کمبود نهاده‌ها همچنان پابرجاست

متخلفان حوزه نهاد‌ه‌های دامی به تعزیرات معرفی شدند/ مشکل کمبود نهاده‌ها همچنان پابرجاست
تاراسی رئیس جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه در توزیع نهادهای تخصیص یافته مشکلی نداریم گفت: مشکلی که وجود دارد کمبود نهاده‌ها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد تاراسی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به تعداد مرغداریها براساس پراکنش استان متناسب است اظهار کرد: پایدار تولید تقریبا در استان زنجان اتفاق افتاده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه وضعیت استان زنجان در تولید مرغ نسبت به سایر استانها بهتر است تصریح کرد: سهمیه ابلاغی نهاده‌های دامی تا به امروز تخصیص یافته است.

,

رئیس جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه نهاده‌های تخصیص یافته تنها ۳۰ درصد نیازهای دامداریهای استان را تامین می کند افزود: توزیع نهاده‌ها براساس میزان جوجه ریزی مرغداریها انجام می‌شود.

,

وی در مورد موضوع مطرح شدن توزیع نهاد به صورت ناعادلانه ابراز کرد: این موضوع حقیقت ندارد و توزیع نهاده‌های تخصیص یافته به صورت صحیح انجام می‌شود.

,

تاراسی عنوان کرد: در حال حاضر در استان زنجان مشکلی در توزیع نهاده‌های دامی وجود ندارد اما در خصوص تامین نهاده کمبود داریم و این موضوع چندین ماه است در استان همانند سایر استان وجود دارد.

,

وی با بیان اینکه براساس پایش‌های انجام شده وضعیت استان زنجان نسبت به سایر استانها بهتر است افزود: متخلفان این حوزه هم به تعزیرات حکومتی معرفی شده است.

,

رئیس جهاد کشاورزی زنجان در مورد علت افزایش قیمت تخم مرغ تا ۴۰ هزار تومان در زنجان گفت: بخشی از علت افزایش قیمت‌ها مربوط به نهاده‌ها دامی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه