اخبار داغ

نیاز به تمرین و مسابقات جدی داریم

باقرزاده: از اواخر مهر لیگ و اردوهای شمشیربازی را استارت می زنیم/ شمشربازی در دنیا تعطیل است

باقرزاده: از اواخر مهر لیگ و اردوهای شمشیربازی را استارت می زنیم/ شمشربازی در دنیا تعطیل است
رئیس شمشیربازی گفت: از اواخر مهر لیگ و اردوهای شمشیربازی را استارت می زنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سی‌ و دومین جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش، امروز به میزبانی فدراسیون تکواندو در سالن جلسات این محل برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این نشست سیدمحمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو، فضل‌الله باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی، مهدی گودرزی رئیس فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه، پیمان فخری نماینده کمیته ملی المپیک، محمد اسد مسجدی سرپرست فدراسیون پزشکی-ورزشی، علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی و محمد علیپور رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی، کوروش صبوریان سرپرست و بهرام ساوه شمشکی دبیر فدراسیون اسکی، پورسعید اصفهانی نماینده فدراسیون تنیس، زهرا اینچه‌درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک حضور داشتند.

,

فضل الله باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی در این نشست گفت: به فدراسیون تکواندو تبریک می‌گویم و از این بابت بسیار خوشحالم.

,

وی درباره وضعیت زیرساخت فدراسیون شمشیربازی و سالن آزادی که در اختیار کشتی است، تاکید کرد: شرایط ما در فدراسیون شمشیربازی آن‌چنان مناسب نیست ولی خب دبیر برای فدراسیون کشتی هزینه‌های میلیاردی کرده اما ما هم سالن بسیار خوبی داریم و منتظر دوستان هستیم.

,

وی درباره شرایط فعلی شمشیربازی افزود: رشته ما بسیار خاص است و بچه‌ها با لباس خاص و ماسک محکمی مبارزه می‌کنند. تمرینات ملی پوشان در روستاها و همین تهران برحال برگزاری‌ست و 4 سهمیه المپیک هم دریافت کرده‌اند و علاوه برآن سهمیه تیمی هم گرفته‌ایم. فدراسیون فعالی هستیم و پروتکل‌های خود را نیز به‌خوبی انجام داده‌ایم و منتظر مجوز هستیم تا اواخر مهر و اوایل آبان بتوانیم مسابقات لیگ و اردوها را به‌شکل محدود برگزار کنیم.

,

پس از صحبت های باقرزاده، محمد اسد مسجدی سرپرست فدراسین پزشکی ورزشی گفت اظهارات و پروتکل‌ها را مکتوب بفرستید تا شرایط بررسی کنیم و مجوز برگزاری مسابقات و اردوهای شمشیربازی صادر شود.

,

باقرزاده در پایان این نشست در جمع خبرنگاران درباره وضعیت شمشیربازی اظهار داشت: ما در طی ۶ ماهی که بحران کرونا از اسفند شروع شد، در آخرین روزها حتی تیم شمشیربازی سابر را در لهستان یک ماه نگه داشتیم چون شرایط سختی وجود داشت و برای لوگزامبورگ پروازی وجود نداشت. چهارسهمیه تیمی و انفرادی ما در همان‌جا قطعی شد و ما تا پایان سال ۲۰۲۰ طبق اعلام فدراسیون جهانی تعطیل است و فکر می‌کنم در سال ۲۰۲۱ زون قاره‌ها برگزار می‌شود.

,

وی درباره فعالیت ها در ایام کرونا گفت: در طول این مدت از بچه‌ها غافل نشدیم و در سه اسلحه خانم‌ها و دو اسلحه آقایان ملی پوشان را برای زون آسیایی تحت پوشش قرار دادیم. بسته حمایتی هم قرار دادیم و تمرینات آن‌ها را تحت نظارت داشتیم. تیم سابر بلااستثنا با آقای فخری ارتباط داشته.

,

وی درباره آغاز اردوها نیز گفت: درخواست مجوز رسمی برپایی اردوها را می‌خواهیم. وقتی بوکس و تکواندو و کشتی صادر شده ما هم باید مجوزمان صادر شود. در رشته خودمان هم مجازی و هم حضوری آقای فخری با ورزشکاران ارتباط داشتند اما نیاز به تمرین و مسابقات جدی وجود دارد.

,

باقرزاده در ادامه درباره برنامه شمشیربازی تاکید کرد: ورزش و رشته ما در دنیا تعطیل است. مسبقات جهانی جوانان هم باید پاییر ۱۴۰۰ برگزار شود که موکول به تعیین برنامه از سوی فدراسیون جهانی‌ست و فعلا برگزاری آن قطعی نشدا است. ملی‌پوشانی که سهمیه المپیک گرفته اند تمرینات خود را اختصاصی و شخصی برگزار می‌کنند و منتظریم تا هم مدال بیاوریم و هم سهمیه‌های خود را افزایش دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه