اخبار داغ

در سالن جلسات فدراسیون تکواندو؛

نشست ستاد مبارزه با کرونا در ورزش برگزار شد/ تجلیل از پولادگر

نشست ستاد مبارزه با کرونا در ورزش برگزار شد/ تجلیل از پولادگر
نشست ستاد مبارزه با کرونا در ورزش در فدراسیون تکواندو برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سی‌ و دومین جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش، امروز به میزبانی فدراسیون تکواندو در سالن جلسات این محل برگزار شد.

,

در این نشست سیدمحمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو، فضل‌الله باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی، مهدی گودرزی رئیس فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه، پیمان فخری نماینده کمیته ملی المپیک، محمداسد مسجدی سرپرست فدراسیون پزشکی-ورزشی، علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی و محمد علیپور رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی حضور داشتند.

,

در این نشست درباره آخرین تمهیدات ستاد مبارزه با کرونا در ورزش درباره برگزاری اردوها و مسابقات رشته های مختلف ورزشی بحث و بررسی شد.
 

,
,

پولادگر: موفقیت تکواندو نتیجه 40 سال کار بود

, پولادگر: موفقیت تکواندو نتیجه 40 سال کار بود,

در این نشست از فدراسیون تکواندو به واسطه انتخاب به عنوان فدراسیون برگزیده جهان تقدیر شد و محمد اسد مسجدی سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی، لوح یادبودی را به وی ارائه داد.

,

پولادگر در این نشست گفت: موفقیتی که برای فدراسیون تکواندو افتاد، گزارشی از عملکرد ۴۰ ساله و نتیجه زحمات تمام عوامل این فدراسیون بود.

,

وی افزود: فدراسیون جهانی روی دو نکته تایید داشت که بنیه علمی تکواندو در کشور تقویت شود و سرمایه گذاری هم در رده‌های سنی پایه صورت بگیرد. این موفقیت را به همه جامعه ورزش تبریک می‌گویم.
 

,
,

*باقرزاده: از اواخر مهر لیگ و اردوهای شمشیربازی را استارت می زنیم

, *باقرزاده: از اواخر مهر لیگ و اردوهای شمشیربازی را استارت می زنیم,

فضل الله باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی در این نشست گفت: به فدراسیون تکواندو تبریک می‌گویم و از این بابت بسیار خوشحالم.

,

وی درباره وضعیت زیرساخت فدراسیون شمشیربازی و سالن آزادی که در اختیار کشتی است، تاکید کرد: شرایط ما در فدراسیون شمشیربازی آن‌چنان مناسب نیست ولی خب دبیر برای فدراسیون کشتی هزینه‌های میلیاردی کرده اما ما هم سالن بسیار خوبی داریم و منتظر دوستان هستیم.

,

وی درباره شرایط فعلی شمشیربازی افزود: رشته ما بسیار خاص است و بچه‌ها با لباس خاص و ماسک محکمی مبارزه می‌کنند. تمرینات ملی پوشان در روستاها و همین تهران برحال برگزاری‌ست و 4 سهمیه المپیک هم دریافت کرده‌اند و علاوه برآن سهمیه تیمی هم گرفته‌ایم. فدراسیون فعالی هستیم و پروتکل‌های خود را نیز به‌خوبی انجام داده‌ایم و منتظر مجوز هستیم تا اواخر مهر و اوایل آبان بتوانیم مسابقات لیگ و اردوها را به‌شکل محدود برگزار کنیم.
 

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه