اخبار داغ

به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

۲۷ هزار پیشکسوت لرستانی تجلیل شدند

۲۷ هزار پیشکسوت لرستانی تجلیل شدند
رشیدی، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان گفت: همزمان با نخستین روز هفته دفاع مقدس 27 هزار پیشکسوت لرستانی تجلیل شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ محسن رشیدی در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور فداکاری و ایثارگری رزمندگانی است که هشت سال جانانه در برابر دشمن ایستادند و به پیروزی رسیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی با اشاره به هشت سال مقاومت ملت ایران افزود: مقاومت ملت ایران در برابر دشمنان سبب شد تا امروز این مقاومت به الگویی برای بسیاری از کشورها تبدیل شود.

,

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان تصریح کرد: ۴۰ سال از دفاع مقدس می گذرد و ضروری است تا همه فداکاری و از جان گذشتگی رزمندگان، شهدا، جانبازان و آزادگان برای نسل جوان بازگو شود.

,

 وی با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: امروز همزمان با نخستین روز هفته دفاع مقدس مراسم تجلیل از ۲۷ هزار رزمنده و پیشکسوت لرستانی برگزار شد که به دلیل شیوع کرونا از تعدادی پیشکسوت دعوت شد تا در این مراسم حضور داشته باشند.

,

سرهنگ رشیدی بیان کرد: بعد از این مراسم، رزمندگان لرستانی به صورت ویدئو کنفرانس از منویات رهبری که به صورت زنده پخش شد بهره مند شدند.

,

وی عنوان کرد: شعار امسال هفته دفاع مقدس(ما قوی هستیم) نامگذاری شده که نشان می دهد اقتدار، قدرت، عظمت و سربلندی ایران اسلامی روز به روز در حال افزایش است و در مسیر ترسیم شده حرکت می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه