اخبار داغ

فدراسیون جهانی مجوز دهد، میزبانی رقابتهای جهانی خواهیم بود

صبوریان: انتقادات برای مدیران همیشه وجود دارد/ وزارت ورزش باید پروسه انتخابات را انجام دهد

صبوریان: انتقادات برای مدیران همیشه وجود دارد/ وزارت ورزش باید پروسه انتخابات را انجام دهد
سرپرست فدراسیون اسکی درباره اتهامات اخیر که به وی وارد شده گفت: انتقادات برای مدیران همیشه وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سی‌ و دومین جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش، امروز به میزبانی فدراسیون تکواندو در سالن جلسات این محل برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این نشست سیدمحمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو، فضل‌الله باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی، مهدی گودرزی رئیس فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه، پیمان فخری نماینده کمیته ملی المپیک، محمد اسد مسجدی سرپرست فدراسیون پزشکی-ورزشی، علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی و محمد علیپور رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی حضور داشتند.

,

کوروش صبوریان سرپرست فدراسیون اسکی بعد از پایان این نشست اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص بودن اسکی و رعایت پروتکل‌ها و فضای باز بودن، درخواست داریم تمرینات ملی را شروع کنیم. تمرینات انفرادی و راحت‌تر بوده و ان‌شاالله از آبان‌ماه و آدرماه تمرینات آغاز شود و با بارش برف دی و بهمن لیگ را برگزار کنیم.

,

وی درباره برنامه های پیش روی فدراسیون اسکی گفت: امیدواریم مسابقات جهانی اسفند را با مجوز فدراسیون جهانی تهران برگزار کنیم.

,

صبوریان درباره برگزاری انتخابات فدراسیون اسکی تاکید کرد: وزارت ورزش باید استعلام و تایید صلاحیت را انجام بدهد تا پروسه انتخابات برگزار شود.

,

وی درباره پرسشی درباره حواشی اخیر و اتهاماتی که به او وارد شده نیز تصریح کرد:  انتقادات برای همه مدیران وجود دارد و مشکل خاصی نیست. سیستم نظارت و بررسی می‌کند و مشکلی وجود ندارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه