اخبار داغ

امام جمعه رشت در آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت گیلان:

دفاع مقدس اقتدار اسلام را به نمایش گذاشت/ دوران دفاع مقدس برای نسل امروز واکاوی شود

دفاع مقدس اقتدار اسلام را به نمایش گذاشت/ دوران دفاع مقدس برای نسل امروز واکاوی شود
نماینده ولی فقیه در گیلان بر ترویج فرهنگ دفاع مقدس در نسل معاصر تاکید کرد و گفت: دفاع مقدس اقتدار اسلام مردم مسلمان را به منصه ظهور رساند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی، آیت الله رسول فلاحتی امروز در آیین تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس استان در سالن شهدای انتظامی گیلان که همزمان با تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت کشور برگزار شد اظهار کرد: درود خدا و صلوات خدا بر ارواح مطهر شهیدان به ویژه شهدای انقلاب اسلامی که جان خود را فدای راه خدا کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, 8دی,

وی٬ انقلاب اسلامی را بزرگ ترین حادثه بشر در دنیای معاصر عنوان کرد و افزود: در یک دوره تاریخی دولت های روم و ایران از قدرت های بزرگ محسوب می شدند اما طبق فرموده مقام معظم رهبری تخت جمشید محل نمایش ظلم شاهان ایران بود.

,


امام جمعه رشت با بیان اینکه دفاع مقدس پاک ترین حادثه تاریخ است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی اتفاق افتاد، تصریح کرد: رزمندگان دفاع مقدس با رای و خواسته خود به میدان نبرد رفتند و این افسانه نیست.

,
,


آیت الله فلاحتی٬ رزمندگان دفاع مقدس را اسطوره های ایثار انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: دشمن با جنگ ترکیبی و ابزار رسانه ای و شبکه های ناپاک می خواهد این دوره طلایی دنیای معاصر را سیاه جلوه دهد و با تمام توان در تلاش است حادثه نورانی انقلاب اسلامی را خاموش کند.

,
,

 

,

وی انقلاب اسلامی را بعثتی بزرگ در تاریخ بشر عنوان کرد و گفت: دفاع مقدس دوران طلایی اقتدار ملت ایران در دنیای معاصر است.

,


نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه وقوع انقلاب اسلامی سبب افتخار مسلمانان در جهان امروز است٬ خاطرنشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی تمام ادیان به این باور رسیدند دین می تواند تمام ساحات بشر را اداره کند و دینداران ادیان توحیدی احساس افتخار می کنند.

,
,


آیت الله فلاحتی بر ترویج و انتقال اندیشه و فرهنگ دفاع مقدس در نسل معاصر و نسل های آینده تاکید کرد و یادآور شد: دفاع مقدس اقتدار اسلام مردم مسلمان را به منصه ظهور رساند.

,
,


وی٬ خواستار واکاوی دوران دفاع مقدس برای نسل امروز شد و اظهار کرد: دوران نورانی و طلایی دفاع مقدس بهترین بستر برای ساختن آینده جامعه است.

,
,


امام جمعه رشت٬ رزمندگان دفاع مقدس را بهترین یادگاران این دوران طلایی ذکر کرد و افزود: رزمندگان باید به خود ببالند در دفاع مقدس حضور پیدا کردند و این افتخار را به رزمندگان تبریک عرض می کنم.
در آیین مذکور٬ از تعدادی از رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس در گیلان با اهدای لوح تجلیل و تکریم شد.

,
,
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه