اخبار داغ

ورزشکار نهاوندی نیازمند توجه مسئولین؛

مسئولان ورزشی برای قهرمان ووشوی آسیا چه کرده‌اند؟/روزهای تلخ ورزشکار نهاوندی+ فیلم

مسئولان ورزشی برای قهرمان ووشوی آسیا چه کرده‌اند؟/روزهای تلخ ورزشکار نهاوندی+ فیلم
قهرمان نهاوندی ووشو آسیا این روزها در سایه بی‌توجهی مسئولان ورزشی برای امرار معاش مشغول دست‌فروشی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ درحالی‌که این روزها خبرهای متعددی از رقم صفرهای قراردادهای بازیکنان فوتبال شنیده می‌شود، اما حال‌ و روز دیگر ورزشکاران مناسب نیست و زندگی برای خیلی از ورزشکارانی که روزی افتخارآفرین بودند به‌سختی می‌گذرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

ورزش پرافتخار ووشو در شهرستان نهاوند چندین سال است که مهد پرورش قهرمانانی است که در میدان‌های بین‌المللی باعث افتخار همه مردم کشور شده‌اند.

,

علی ظفری ووشوکار جوان نهاوند روزهای تلخی را تجربه می‌کند و برای امرارمعاش به شغل شریف دست‌فروشی اقدام می‌کند تا بجای اینکه دغدغه ورزش کردن و کسب عناوین مختلف را داشته باشد، نگران اشتغال و کسب درآمد خود باشد و احتمالاً این بزرگ‌ترین عامل در جلوگیری از کسب موفقیت برای وی خواهد بود.

,

, ,

روزهای بد علی ظفری ورزشکار جوان و پرافتخار نهاوندی و دارنده مدال برنز مسابقات قهرمان آسیایی بُرونئی و دارای چهار طلا و یک برنز مسابقات انتخابی تیم ملی همچنان تداوم دارد و مسئولان ورزشی باید برای حل مشکلات این جوان اقدام کنند.

,

ظفری مدال‌های متعدد و رنگارنگ و باارزش مسابقات کشوری را در کارنامه درخشان خود ثبت نموده است ولی در سایه بی‌توجهی مسئولان ورزش آرام‌آرام به فراموشی سپرده می‌شود و باید از این مسئولان پرسید برای این ورزشکار بااستعداد چه کرده‌اید؟

,

این روزها علی ظفری‌ها که روزی برای ورودشان به نهاوند جشن می‌گرفتیم و با کسب هر مقامی هورا می‌کشیدیم فراموش‌شده‌اند تا در فیلمی که در ادامه مشاهده می‌کنید مانند خیلی از انسان‌های باشرافت و آبرومند برای امرارمعاش زندگی به دست‌فروشی روی بیاورد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه