اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در مازندران:

دوران هشت سال دفاع مقدس مملو از درس و عبرت است

دوران هشت سال دفاع مقدس مملو از درس و عبرت است
محمدباقر محمدی‌لائینی گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس مملو از درس و عبرت است و قطعا بیان خاطرات دوران هشت سال دفاع مقدس برای بهره‌گیری از این درس‌ها و عبرت‌ها نقش بسیار مهمی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، آیت الله محمدباقر محمدی‌لائینی صبح امروز در آیین تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس کشور و 100 هزار رزمنده مازندران که در سالن غدیر سپاه کربلا برگزار شد، اظهار کرد: تقوای الهی یکی از مصادیق بسیار با اهمیت در جامعه اسلامی است که پیوندهای اجتماعی را مستحکم می‌کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه دفاع مقدس باعث شد که نیروهای انقلابی تربیت شوند، افزود: مردم و شاگردان مکتب امام حسین (علیه‌السلام )کاری کردند که جنگ عامل بقای انقلاب شد، اگر دفاع مقدس نبود خیلی از خطرها از مسیر انقلاب برداشته نمی‌شد.

 وی با اشاره به اینکه ملت ایران با مقاومت دشمنان را مأیوس کرده است، تصریح کرد: فرهنگ مقاومت باید در جامعه جریان داشته باشد و برگزاری مراسم‌هایی با موضوع دفاع مقدس از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

 محمدی‌لائینی با اشاره به اهمیت فرهنگ دفاع مقدس، ادامه داد: شهدا در مکتب جبهه دفاع مقدس تربیت شدند.

 وی با اعلام اینکه باید به پیشکسوتان دفاع مقدس افتخار می‌کنیم، خاطرنشان کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس مملو از درس و عبرت است و قطعا بیان خاطرات دوران هشت سال دفاع مقدس برای بهره‌گیری از این درس‌ها و عبرت‌ها نقش بسیار مهمی دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه رزمندگان دفاع مقدس مایه آبرو و افتخار کشور شده‌اند، ادامه داد: در طول دوران هشت سال دفاع مقدس، تکیه به نیروهای بومی و استفاده از ظرفیت‌های موجود در کشور سبب شد ایران با دست خالی در برابر تمام دنیا و قدرت‌های جهانی ایستادگی کرده و افتخارات بسیاری به دست آورد.

 محمدی‌لائینی فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس را نمونه بسیار خوبی از تجربه‌های مدیریتی دانست و گفت: در سخت ترین شرایط ما توانستیم بهترین نتایج را با مدیریت درست و استفاده از ظرفیت نیروهای داخلی بگیریم و در این دوران هم می توانیم با تکیه بر نیروهای داخلی و ظرفیت های موجود، زمینه رفع تمام مشکلات و پیشرفت همه جانبه کشور را فراهم کنیم.

 فرمانده سپاه کربلا نیز اظهار کرد: در این مراسم در جمع پیشکسوتان دفاع مقدس هستیم و به‌صورت نمادین از ۵۰ عزیز بزرگوار این عرصه تجلیل شد.
 
سیاوش مسلمی افزود: تا پایان هفته دفاع مقدس از ۱۰۰ هزار رزمنده عرصه دفاع مقدس مازندران که در جبهه حق علیه باطل حضور داشتند، تجلیل خواهد شد.
 
فرمانده سپاه کربلا مازندران خاطرنشان کرد: این مراسم به‌منظور پاسداشت زحمات رزمندگان دفاع مقدس که الگوی صبر و استقامت، غیرت و مردانگی هستند، انجام شد تا عبرت و درس‌آموزی برای نسل امروز و آینده باشند.
 
مسلمی گفت: رزمندگانی که در جبهه‌های مقاومت خوش درخشیدند، کسانی خواهند بود که باید از تجربیات‌شان در عرصه دفاع مقدس استفاده شود.
 
وی یادآور شد: این تجربیات باعث می‌شود تا جوانان امروز از آن تاسی بگیرند و ادامه دهنده راه رزمندگان و ایثارگران باشند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران نیز با اشاره به اینکه رزمندگان مازندران نقش اساسی در پیروزی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس داشتند، بیان کرد: 100 هزار رزمنده استان تا پایان مهرماه امسال تجلیل می‌شوند.
 
سردار عبدالله ملکی با اشاره به اینکه روز گذشته نمایشگاه استانی هفته دفاع مقدس در ساری افتتاح شده است، بیان کرد: نمایش خودرویی همزمان با این هفته در شهرهای استان برگزار می‌شود.
 
وی از راه‌اندازی نمایشگاه‌های مجازی با موضوع دفاع مقدس خبر داد و گفت: قرار است جشن گلریزان در موزه دفاع مقدس استان برگزار شود.
 
آیین تجلیل و تکریم از ۱۰۰ هزار رزمنده استان مازندران امروز «۳۱ شهریورماه» همزمان با نخستین روز هفته دفاع مقدس با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران، مسئولان استانی و شهرستانی و پیشکسوتان دفاع مقدس مازندران در سالن غدیر سپاه کربلا برگزار شد.

 در پایان این مراسم از ۳۲ عنوان کتاب چاپی و صوتی در حوزه دفاع مقدس و مدافعان حرم رونمایی شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه