اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد:

مسئولان، حفظ بیت‌المال و ولایتمداری را از شهدا الگو بگیرند

مسئولان، حفظ بیت‌المال و ولایتمداری را از شهدا الگو بگیرند
سرهنگ امیدعلی الیاسی با اشاره به اینکه ولایتمداری، استفاده درست از بیت‌المال و وحدت از درس‌های دفاع مقدس است، گفت: امروز برخی از مسئولان شهرستان از خودروهای بیت‌المال استفاده شخصی دارند و می‌طلبد که حفظ بیت‌المال را از شهدا الگو بگیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ سرهنگ امیدعلی الیاسی، فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در دیدار بسیجیان، نیروهای نظامی و انتظامی، مسئولان، پیشکسوتان عرصه جبهه و شهادت با امام جمعه شهر اسدآباد، با اشاره به رشادت‌های رزمندگان در طول دفاع مقدس، اظهار کرد: در هشت سال جنگ تحمیلی رزمندگان با دست خالی اما با توکل به خدا و تبعیت از ولایت مطلقه فقیه، در جبهه ‌های حق علیه باطل حاضر شده و دشمنان را شکست دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه دشمنان بعد از شکست در جنگ تحمیلی متوجه شدند که از طریق نظامی نمی‌توانند نظام مقدس جمهوری اسلامی را مهار کنند، لذا تغییر تاکتیک داده و جنگ نرم را به راه انداختند، افزود: در جنگ نرم دنبال نگرش‌ها، سبک اسلامی، باورها بودند و در واقع این جنگ امتداد جنگ هشت سال دفاع مقدس است که امروز با هر ترفند و توطئه‌ای دنبال براندازی نظام هستند.

,

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با بیان اینکه دشمن با انواع رسانه‌ها دنبال تحریم و تحریف است که رهبر انقلاب به آن اشاره کردند، افزود: برخی دنبال این هستند که جای شهید و جلاد را تغییر بدهند و حتی افراد شروری که مستحق مجازات هستند را بی گناه معرفی و از آنان حمایت می‌کنند؛ لذا باید این مهم از طریق کسانی که تریبون در اختیار دارند و البته رسانه‌ها تبیین شود.

,

وی با پرداختن به درس‌های دفاع مقدس، گفت: ولایت‌مداری یکی از درس‌های هشت سال دفاع جانانه از میهن و خاک اسلامی است که شهدا و دفاع مقدس به ما دادند و باید امروز از آنان الگو گرفت.

,

الیاسی با اشاره به بخشی از سخنان شهید قاسم سلیمانی در خصوص ولایتمداری و خدمت خالصانه، تصریح کرد: وحدت حول محور ولایت از دیگر درس‌های دفاع مقدس است که اگر وحدت و اتحاد بین مردم و مسئولان باشد، در پیشرفت جامعه کمک خواهد کرد.

,

وی توجه به بیت‌المال و رعایت و حفظ آن بین مسئولان را از دیگر درس‌های شهدا دانست و گفت: باید همانند آن رزمنده ای باشیم که وقتی می‌خواست روی مین برود، پوتینش را تحویل داد که بعداز شهادتش پوتین از بی نرود؛ این نشان از توجه رزمندگان و شهدا به بیت‌المال دارد و باید از آن الگو گرفت.

,

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد افزود: متأسفانه امروز شاهد هستیم برخی از مسئولان در شهرستان استفاده شخصی از خودروهای دولتی و بیت‌المال دارند که باید از درس حفظ بیت‌المال الگو بگیرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه