اخبار داغ

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان:

«دفاع مقدس» فرهنگ مقاومت و پایداری را نهادینه کرد

«دفاع مقدس» فرهنگ مقاومت و پایداری را نهادینه کرد
سرهنگ رشیدی، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان گفت: دفاع مقدس، فرهنگ مقاومت و پایداری را نهادینه کرد و امروز الگویی برای بسیاری از کشورهای منطقه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک سرهنگ محسن رشیدی ظهر امروز در مراسم تجلیل از ۲۷ هزار پیشکسوت لرستانی اظهار داشت: در نخستین روز هفته دفاع مقدس و همزمان با سراسر کشور امروز از یک میلیون رزمنده و پیشکسوت در کشور تجلیل می شود که در استان لرستان نیز از ۲۷ هزار رزمنده تجلیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: دفاع مقدس جریان حیاتی را در فرهنگ مقاومت و پایداری نهادینه کرد، دورانی که برای همیشه در تاریخ می درخشد و افتخاری برای ایران است که با ایستادگی توانستند در این جنگ به پیروزی برسند.

,

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان تصریح کرد: در سایه مقام معظم رهبری و با بهره گیری از منویات رهبری، وحدت، همبستگی، اقتدار در این کشور وجود دارد و همچنین شاهد شکوفایی در عرصه علم و فناوری، دانش و پژوهش، استقلال فرهنگی، ارتقای معنویت و سبک زندگی اسلامی هستیم.

,

وی بیان کرد: در دوران دفاع مقدس با تبعیت از ولایت فقیه و با تاسی از امام حسین(ع) هشت سال ایستادگی، صدور انقلاب را به همراه داشت.

,

رشیدی با اشاره به چهلمین سال گرامیداشت هفته دفاع مقدس عنوان کرد: پس از گذشت ۴۰ سال از مجاهدت ها و ایثارگری ها به رهبری مقام معظم رهبری، شاهد تبلور صلابت نظامی، علمی، فرهنگی، سیاسی و در سایه مقاومت و پایداری در برابر استکبار جهانی و حامیان آن ایستاده ایم.

,

وی افزود: همیشه از ایران اسلامی به عنوان الگویی برای ملت های مسلمان و آزادی خواه یاد می شود که با ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن توانستند به پیروزی برسند، امروز نسل جوان نیازمند آگاهی لازم از رشادت ها و آرمان های دفاع مقدس هستند که باید در این راستا بیش از پیش اهتمام شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه