اخبار داغ

برای 20 رشته طی هفته آینده صدور مجوز خواهیم داشت؛

اسد مسجدی: نتیجه درمان حدادی در ایران مطابق انتظار نبود/ از وضعیت عباسعلی اطلاعی ندارم

اسد مسجدی: نتیجه درمان حدادی در ایران مطابق انتظار نبود/ از وضعیت عباسعلی اطلاعی ندارم
سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: نتیجه درمان حدادی در ایران مطابق انتظار نبود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سی‌ و دومین جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش، امروز به میزبانی فدراسیون تکواندو در سالن جلسات این محل برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این نشست سیدمحمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو، فضل‌الله باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی، مهدی گودرزی رئیس فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه، پیمان فخری نماینده کمیته ملی المپیک، محمد اسد مسجدی سرپرست فدراسیون پزشکی-ورزشی، علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی و محمد علیپور رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی حضور داشتند.

,

محمد اسد مسجدی سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در حاشیه این نشست در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتطاری که از فدراسبون تکواندو داشتیم همین موفقیت‌هاست و از این مجموعه متشکرم. در جلسه سی و دوم با همکاری دوستان قرار شد تا درخواست‌ها پیگیری شود و دوستان بلافاصله از مجمع خارج شوند.

,

وی افزود: 20 رشته ورزشی که پروتکل‌ها را گفتند و بررسی شد. منتظر وزارت بهداشت هستیم تا مجوز را صادر کند. این‌جا هم گزارش عملکرد را خواستیم و هم راهکار جدید و درخواستهای جدید را بررسی کردیم. طی 10 روز آینده مجددا همه درخواست ها بررسی می‌شود.

,

وی درباره آغاز فعالیت سایر رشته های ورزشی نیز تاکید کرد: بیش از 20 رشته طی هفته آینده صدور مجوز خواهیم داشت و با همکاری وزارت بهداشت از هفته آتی اعلام می‌کنیم. پیش‌نویس لول بندی رشته‌ها را در اختیار دارم و در کمیسیون ماده ۵ بررسی می‌شود.

,

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی درباره دلیل اعزام احسان حدادی به آلمان نیز گفت: در هر صورت احسات حدادی المپین ماست و درمانش را در ایران تا جایی که ممکن بود ادامه داد که نتیجه‌اش مورد انتظار نبود. به این نتیجه رسیدیم که پزشک معتمد وی درمانش را با گارانتی انجام دهد.

,

اسد مسجدی همچنین درباره دیگر المپین ایران یعنی عباسعلی تصریح کرد: کمیته ملی المپیک متقبل هزینه درمان عباسعلی شد و اطلاعی از روند درمان وی ندارم.

,

وی با اشاره به برگزاری لیگ هاتی رشته های مختلف ورزشی نیز اذعان داشت: طبعا فضای باز نکته مهم و خوبی‌ست که دست ما را برای برگزاری لیگ باز می‌گذارد. در گذشته خیلی از رویدادها در فضای باز بود اما پائیز و زمستان را در پیش داریم و کار کمی سخت می‌شود. تا امروز حدود ۳۰ رشته مجوز گرفتند.
 

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه