اخبار داغ

دبیر کمیته پشتیبانی مردمی کنگره 4 هزار شهید استان یزد خبر داد

تهیه چهار هزار بسته معیشتی توسط اصناف یزد در راستای کنگره شهدا

تهیه چهار هزار بسته معیشتی توسط اصناف یزد در راستای کنگره شهدا
سلمانی دبیر کمیته پشتیبانی مردمی کنگره 4 هزار شهید استان یزد از تهیه چهار هزار بسته معیشتی به تعداد شهدای استان یزد برای نیازمندان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اصغر سلمانی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس یادآوار رشادت و ایثارگری های پاک ترین، جوان ترین و مومن ترین فرزندان این آب و خاک است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, علی اصغر سلمانی در گفتگو با خبرنگار , یزدرسا,  با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس یادآوار رشادت و ایثارگری های پاک ترین، جوان ترین و مومن ترین فرزندان این آب و خاک است.,

 دبیر کمیته پشتیبانی مردمی کنگره چهار هزار شهید استان یزد گفت: اصناف و بازاریان استان یزد از اوایل امسال در راستای برگزاری کنگره چهار هزار شهید استان یزد برنامه هایی را اجرا کردند. به عنوان مثال زمانی که کرونا جامعه را گرفتارکرد خرید تجهیزات بیمارستانی به نام و یاد شهدا را داشتیم. همچنین به یاد 4 هزار شهیداستان یزد مقرر شد بیش از 4 هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شود. هم اکنون بیش از 3000 بسته توزیع شده و تعداد دیگری نیز در هفته دفاع مقدس توزیع خواهد شد.

,

وی افزود: همچنین کمک رسانی به کسبه آسیب دیده در کرونا با همکاری اصناف و بازاریان انجام شد.

,

 سلمانی اظهار داشت: فضا سازی پاساژ ها، مجتمع های تجاری و دیدار و تجلیل از خانواده شهدای اصناف را در هفته دفاع مقدس را در دستور کار داریم.

,

سلمانی در پایان اظهار کرد: ذبح گوسفند،  تهیه جهیزیه، تهیه بسته معیشتی و فرهنگی، برگزاری کلاس های فقه بازار و کلاس های نهج البلاغه که توسط خود بازاریان و با محوریت شهدا برگزار می شود از دیگر اقدامات های بازاریان یزدی برای برگزاری شکوهمند کنگره شهدا است. 

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه