اخبار داغ

هر تیمی پروتکل‌ها را خودش رعایت کند به مشکل نخواهیم خورد؛

اکبری: اجازه بدهیم انتخاب مربی تیم ملی در فضایی آرام دنبال شود/ لیگ والیبال کم‌کم جذاب می‌شود

اکبری: اجازه بدهیم انتخاب مربی تیم ملی در فضایی آرام دنبال شود/ لیگ والیبال کم‌کم جذاب می‌شود
سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: کمیته فنی فدراسیون والیبال وظیفه انتخاب سرمربی خارجی تیم ملی را دارد، پس بهتر است در کارشان دخالت نکنیم و اجازه دهیم در فضایی آرام تصمیم درست را بگیرند.
[

پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا اظهار داشت: لیگ برتر والیبال کم‌کم گرم می‌شود و به روزهای حساسش نزدیک می‌شود. عموما در هفته پنجم و ششم تیمها سر و شکل واقعی خود را می‌گیرند و مربیان به شناخت کاملی از بازیکنان می‌رسند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

اکبری در مورد پیروزی تیمش مقابل تیم سابقش گفت: به هر حال من شناخت نسبی از پیکان داشتم و شیوه بازی حریف را برای شاگردانم آنالیز کرده بودم. با اینکه پیکانی‌ها تلاش زیادی کردند تا ما را شکست دهند اما ما بازی بهتری به نمایش گذاشتیم و موفق شدیم برنده از میدان خارج شویم.

,

مربی سابق تیم ملی در مورد انتخاب سرمربی خارجی برای تیم ملی والیبال تاکید کرد: بهتر است من درباره تیم خودم صحبت کنم. روند انتخاب سرمربی تیم ملی چیزی است که در حیطه وظایف کمیته فنی فدراسیون والیبال است. باید به آنها اجازه داد تا در فضایی آرام پیش بروند و بهترین تصمیم را برای والیبال کشور بگیرند.

,

پیمان اکبری در مورد بازی هفته آینده تیمش مقابل سیرجانی‌ها خاطرنشان کرد: سیرجان تا اینجای مسابقات عملکرد خوبی داشت و توانسته تمام حریفانش را شکست دهد. کارمان مقابل این تیم بسیار سخت خواهد بود، اما با تمام توان وارد میدان خواهیم شد. در مجموع در هفته‌های ابتدایی بازی‌های سختی داریم که برای موفقیت در آنها باید از نظر ذهنی و بدنی آماده باشیم.

,

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه درباره رعایت پروتکل‌های بهداشتی در لیگ برتر والیبال اظهار داشت: تا اینجای کار که خوب پیش رفته‌ایم. به نظرم اگر خودِ تیم‌ها مسایل بهداشتی را رعایت کنند به مشکلی نخواهیم خورد. روند تمرینی تیم‌ها بدون نفرات اضافه، رفت و آمد ایمن به محل مسابقات و تست گرفتن منظم از اعضای تیم می‌تواند در این راه به مجموعه والیبال کمک کند تا اگر خدا بخواهد بتوانیم لیگ برتر والیبال را بدون مشکل به پایان برسانیم.

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه