اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

بعد از قیام ‌مردم ایران زر، زور و تزویر به میدان آمدند+تصاویر

بعد از قیام ‌مردم ایران زر، زور و تزویر به میدان آمدند+تصاویر
حسینی گفت: بعد از قیام‌مردم ایران زر و زور و تزویر به میدان آمدند و شروع به ترور، تهدید و جنگ هشت ساله کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس نماینده ولی فقیه و امام جمعه  شهر یاسوج صبح امروز در مراسم تجلیل و تکریم  از پیشکسوتان جهاد و مقاومت کهگیلویه و بویراحمد گفت: وقتی رژیم ملعون و منحوس پهلوی شمشیر و خنجر خود را بر گلوی اسلام گذاشت و مقابل اسلام ایستاد و به دستور اربابان غربی خود و به دستور استکبار و هر سالی یکی از شعائر دینی را بر زمین می کوبید امام در اینجا فریاد کشید که به داد اسلام برسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
آیت الله نصیر حسینی با بیان اینکه  در دوران پهلوی به وسیله این رژیم مردم مورد تحقیر قرار می گرفتند، گفت: این تحقیر توسط کسانی بود که مجری اهداف استکبار بودند انسانی  ذلیل، پست و حقیر مجری چنین هدفی بود، اما مردم با خون و جان خود فریاد امام که فریاد اباعبدالله حسین(ع) بود را پاسخ مثبت دادند.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در ادامه افزود: بعد از قیام‌مردم ایران زر و زور و تزویر به میدان آمدند و شروع به ترور و تهدید و جنگ هشت ساله کردند در این شرایط  ملت به کمک امام آمدند و با حضور در عرصه جنگ ۸ ساله و اهدافی از قبیل  تجاوز و تعدی و ایجاد خدشه به اهداف جهان اسلام وارد میدان شدند.
,
 
,
آیت الله نصیر حسینی با اشاره به اینکه حضور مردم در عرصه دفاع مقدس سبب سرنگونی دشمن شد، تاکید کرد: امروز کسانی که صدام ملعون را حمایت کردند  نام و نشانی از آنها نیست.
,
 
,
وی گفت: امروز برای اولین بار بعد از جنگ جهانی دوم پایگاه عین الاسد را مورد موشک قرار داده و هیمنه آمریکا را در هم شکستیم و زمینه ساز آن قدرت دفاع مقدس بود، اگر دفاع مقدس، رزمندگان، شهدا، و جانبازان نبودند امروز شکوه، شوکت و قدرتی نداشتیم و با وجود حمایت تسلیحاتی، اطلاعاتی، نظامی دشمنان ملت ایران سرافراز از عرصه جنگ پیروز آمدیم 
,
 
,
آیت الله نصیر حسینی تاکید کرد: امروز استکبار و استعمار و ترامپ دیوانه بداند اگر تجاوز و تعدی از جانب آنها صورت گیرد ضربات ما کوبنده تر  همانند دفاع مقدس  بلکه سنگین تر از آن خواهد بود مانند اصابت موشک به عین الاسد که سبب حقارت دشمن شد.
,
 
,
نماینده ولی فقیه افزود: امروز همه کسانی که دفاع مقدس را محترم قلمداد کرده باید پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس کسانی که قهرمانان دوران دفاع مقدس هستند تکریم و احترام کنند.
,
 
,
وی بیان کرد: استان با ۳۵ هزار رزمنده و با ۱۸۸۸ شهید، ۳۱۵ آزاده از افتخارات استان و کشور بوده که تقدیم‌انقلاب کرده آنها مجاهدان راه خدا هستند زیرا برای اسلام و به فرمان امامی عالم عارف و مجاهد در مقابل جبهه فساد، فسق و فجور وارد جنگ شدند.
,
 
,
نماینده ولی فقیه با بیان اینکه رزمندگان دفاع مقدس برای اسلام وارد عرصه جنگ تحمیلی شدند، گفت: این رزمندگان همانند کسانی بودند که در بدر و احد در رکاب پیامبر شمشیر زدند زیرا برای اسلام قیام کردند.
,
 
,
حجت الاسلام نصیر حسینی افزود: رزمندگان بهشت، خدا، و اولیاء دین را مشاهده کردند و جنگ به نفس امام راحل یک حرکت عرفانی بود زیرا آنها از پست و مقام و دنیا بریدن و جان خودد را فدا می  کردند و عده ای جانباز واسیر شدند و عده ای امروز یادگاران جنگ و دفاع مقدس هستند اما در جبهه مقابل این افراد با زور و اجبار وارد عرصه جنگ می شدند.
,
 
,
وی بیان کرد: روح ایمان و اخلاق و ولایت مداری سبب ورود به عرصه  جنگ تحمیلی می شد و با افتخار می گوییم برای اسلام و انقلاب به فرمان ولایت اگر ده ها بار کشته و مجروح شویم باز عرصه جنگ و جهاد را ادامه خواهیم داد.
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه