اخبار داغ

پولادگر:

ورزشکاران لیگ تکواندو فعلاً بلاتکلیفند/ مسئولین برای هزینه‌های تست کرونا به ما کمک کنند!

ورزشکاران لیگ تکواندو فعلاً بلاتکلیفند/ مسئولین برای هزینه‌های تست کرونا به ما کمک کنند!
رییس فدراسیون تکواندو گفت: اکثر روئسای فدراسیون‌ها درخواست کمک‌های مالی برای تست‌های کرونا را داشته‌اند و ما انتظار داریم که فدراسیون پزشکی-ورزشی در این موضوع به ما کمک کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمحمد پولادگر، رئیس فدراسیون تکواندو در حاشیه نشست ستاد مبارزه با کرونا در ورزش طی گفت‌وگویی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه‌ریزی ما در ابتدا بر این بود که روئسا و مسئولین فدراسیون‌ها یکی‌یکی بیایند و مسائل خود را بازگو کنند اما انتظار این تعداد مدعوین را نداشتم. با این‌حال فکر نمی‌کنم از لحاظ کرونایی نگران‌کننده بوده باشد و فاصله‌گذاری‌ها هم بد نبود. تکواندو جزء اولین فدراسیون‌هایی بود که پروتکل‌های اجرایی اردوها و تمرینات خود را به فدراسیون پزشکی-ورزشی تسلیم کرد و با این قضیه هم موافقت شد اما فکر می‌کنم که اتفاقی در این بین افتاد که به ما دستور دادند مسابقات را برگزار نکنید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رئیس فدراسیون تکواندو درباره وضعیت برگزاری لیگ‌های این رشته عنوان کرد: امروز اخبار خوبی شنیدیم که مسئله صدور رسمی مجوز به خود ستاد مبارزه با کرونا در ورزش و فدراسیون پزشکی-ورزشی تفویض شده تا بهترین تصمیم کارشناسی را درنظر بگیرند. قرار شد که موافقت برگزاری مسابقات و لیگ‌ها از روز شنبه به ترتیب و پس از تایید پروتکل‌ها صادر می‌شود. موافقت اردوها را که قبلاً داشتیم و آن‌را هم شروع کرده‌ایم اما الان مسابقات لیگ برای ما حائز اهمیت است. باید اعلام کنیم که ۴۳۰ تیم در لیگ‌های مختلف داریم و ۹۰۰۰ ورزشکار و مربی درگیر مسابقات لیگ هستند که در حال حاضر بلاتکلیف اند.

,

پولادگر با تاکید بر اینکه برگزاری لیگ تکواندو نقطه قوت این رشته ورزشی است، درخصوص برگزاری مسابقات مبارزه نیز  عنوان کرد: قرار بر این است تا با رعایت پروتکل های سختگیرانه لیگ در رشته تکواندو برگزار شود و در این راستا متحمل هزینه‌های سنگین هستیم و نه تنها فدراسیون تکواندو بلکه سایر فدراسیون‌ها از فدراسیون پزشکی ورزشی درخواست حمایت مالی دارند و امیدواریم که این مسئله مد نظر قرار گیرد.

,

وی ادامه داد: البته امروز اکثر روئسای فدراسیون‌ها درخواست کمک‌های مالی برای تست‌های کرونا را داشته‌اند و ما انتظار داریم که فدراسیون پزشکی-ورزشی در این موضوع به ما کمک کند. شرکت‌های بیمه هم می‌توانند کمک کنند که نیازمند یک هماهنگی عمومی بین نهادهای مختلف ورزشی کشور است.

,

پولادگر با تاکید بر اینکه باید فعالیت ورزشکاران و برگزاری رویدادهای ورزشی با درنظر گرفتن پروتکل های بهداشتی سختگیرانه از سر گرفته شود، خاطرنشان کرد: در لیگ پومسه پیش از این مجوز لازم را دریافت کرده بودیم و طبق تاریخ در نظر گرفته شده رقابت‌های لیگ در این رشته برگزار می شوند چرا که افراد در محوطه های ۱۰۰ متری به صورت انفرادی اجرای فنون و فرم خواهند داشت.

,

رئیس فدراسیون تکواندو نهایتاً در مورد نحوه برگزاری لیگ‌ها تصریح کرد: در مسابقات پومسه قطعاً می‌توانیم برگزاری در فضای باز را تجربه کنیم اما در بخش مبارزه ان‌شاالله تا سرد نشدن هوا همین روند را اجرایی خواهیم کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه