اخبار داغ

عضو شورای شهر سمنان:

ساختمان شورا باید در اختیار مردم قرار بگیرد

ساختمان شورا باید در اختیار مردم قرار بگیرد
نظری با انتقاد از تطویل در احداث ساختمان جدید شورای شهر، تأکید کرد: ساختمان شورای شهر سمنان باید در اختیار مردم قرار بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، مجید نظری، عضو شورای اسلامی شهر سمنان در سیصدمین جلسه این شورا با بیان این که از دو سال قبل، موضوع احداث ساختمان برای شورای شهر به منظور انتقال شورا در بودجه پیش‌بینی شده است اظهار داشت: یا ما زیرساختی نداریم و در بودجه کلی‌گویی می‌کنیم یا بودجه بر مبنای زیرساخت‌ها تدوین شده است؛ اکنون دیگر زمان آن نیست که وقتی از شهردار بپرسیم چرا پس از دو سال، ساختمان شورا در بلوار آیت‌الله عالمی احداث نشده است پاسخ بشنویم که کاربری زمین و... مشکل دارد؛ حالت دیگر این است که این پروژه در زمره پروژه‌های مهم برای شهرداری قرار ندارد تا موانع آن را برطرف کند!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

نظری با اعلام این مطلب که پیش‌تر در صحن شورا مطرح شده است که ساختمان شورا باید در اختیار عموم مردم قرار بگیرد گفت: اگر احساس می‌کنیم که احداث ساختمان جدید شورا ممکن است به درازا بکشد، فضای سبز یا زمین جنب آن که نمی‌دانم برای آن چه برنامه‌ای درنظر گرفته شده را در اختیار مردم قرار دهیم؛ هرکس که زمین جنب شورا را در اختیار می‌گرفت برای هر سانتی‌متر از آن برنامه‌ریزی می‌کرد؛ زمین حد غربی شورا نباید به این صورت رها شود.

,

وی در پایان گفت: اگر نتوانیم اطراف خود را مدیریت کنیم، تکلیف مدیریت شمال و جنوب شهر از نگاه مردم روشن خواهد بود.

,

انتهای پیام/ح

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه