اخبار داغ

رئیس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی بازرگانی استان زنجان:

مهلت بازگشت ارز حاصل از صادرات تا 10 آبان ماه تمدید شد

مهلت بازگشت ارز حاصل از صادرات تا 10 آبان ماه تمدید شد
رنگرونا رئیس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی بازرگانی استان زنجان از تمدید شدن بازگشت ارز صادراتی تا 10 آبان ماه خبرداد و گفت: بانک مرکزی به صادرکنندگان تا 10 آبان برای عودت ارز حاصل از صادرات فرصت داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی رنگرونا در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه صادرکنندگان تا پایان امروز فرصت داشتند نسبت به تعهدات سال 97 و 98 خود در برگرداندن ارز حاصل از صادرات خود اقدام کنند اظهار کرد: برای صادرکننده‌ای که به تعهد خود عمل نکرده باشد جرائم و محدودیت‌هایی در نظر گرفته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: امروز آخرین روز مهلت بانک مرکزی است و درخواستی هم جهت تمدید مهلت داده شده چرا که خیلی از صادرکنندگان نیز گرفتار برخی از مسائل شده نتوانستند به تعهدات خود به موقع عمل کنند.

,

رئیس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی بازرگانی استان زنجان تمدید با شرایط خاصی در نظر گرفته شده است عنوان کرد: شرکت‌های تولیدی صادرکننده تا 10 آبان ماه برای عودت ارز حاصل از خود فرصت دارند.

,

وی گفت: همه واحدهای تولیدی که مشکلاتشان از محل ورود موقت و یا از محل صادرات فرصت دارند تا ارز حاصل از صادرات خود را تا 10 آبان ماه برگردانند.

,

رنگرونا ابراز کرد: صادرکنندگان غیرتولیدی که تعهدات صادراتی خود را بین 30 تا 69 درصد انجام دادند از فرصت تعیین شده می‌توانند استفاده کنند.

,

وی خاطر نشان کرد: این حسن نیت بانک مرکزی را نشان می‌دهد و از صادرکنندگان می‌خواهیم در این مدت زمان تعیین شده تلاش کرده و به تعهدات ارزی خود عمل کنند.

,

رئیس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی بازرگانی استان زنجان نیت ما این است که مشکلی برای هیچ یک از صادرکنندگان پیش نیاید ابراز کرد: تقریبا همه صادرکنندگان در تلاش هستند تا بتوانند به تعهدات ارزی تکلیف شده از بانک مرکزی عمل کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه